  • 1. Data: 2011-06-23 12:30:44
    Temat: Odległość karnisza
    Od: "ReniaA" <R...@x...xx>

    Witam! Czy odległość rurki 10 cm od ściany będzie odpowiednia dla firanek?
    Zasłon nie będzie, tylko firany różne, marszczone i na kółkach. Chciałabym,
    żeby ten pojedyńczy karnisz był jak najbliżej ściany, no ale kaloryfer,
    parapet i kwaiaty, itp. Kusi mnie nawet żeby zejść na 9 cm :) Poradźcie
    proszę.

  • 2. Data: 2011-06-23 14:04:11
    Temat: Re: Odległość karnisza
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Jun 2011 14:30:44 +0200, ReniaA napisał(a):

> [...]
    > żeby ten pojedyńczy karnisz był jak najbliżej ściany, no ale kaloryfer,
    > parapet i kwaiaty, itp. Kusi mnie nawet żeby zejść na 9 cm :) Poradźcie

    Odległość od ściany NIE MOŻE być mniejsza niż tyle, ile parapet wystaje ze
    ściany. Jesli będzie mniejsza, firanki będą się brzydko załamywać na
    krawędzi parapetu i ich powierzchnia nie będzie pionowa.
    --
    XL
    Prawda o GMO:

  • 3. Data: 2011-06-23 15:32:09
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-06-23 14:30, ReniaA pisze:
> [...]
    > kółkach. Chciałabym, żeby ten pojedyńczy karnisz był jak najbliżej
    > ściany, no ale kaloryfer, parapet i kwaiaty, itp. Kusi mnie nawet żeby

    Karnisz musi wystawać za parapet, żeby firanka się na nim nie opierała.
    Dodatkowo musisz wziąć pod uwagę głębokość fałd w firanach.

    Ewa