  • 1. Data: 2011-06-22 19:25:39
    Temat: Kosiarka elektryczna - wybór
    Od: Damian Skrycki <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Potrzebuje kupić kosiarkę elektryczną do ogródka.
    Zastanawiam się na takimi modelami:
    1. FAWORYT LM4201-B MOC 1600W
    2. Gardena Powermax 32E

    Która z nich będzie lepsza?

  • 2. Data: 2011-06-22 20:07:05
    Temat: Re: Kosiarka elektryczna - wybór
    Od: Mamut <c...@g...com>

    A dlaczego elektryczna? Jedyna zaleta to poziom hałasu a tak to same
    wady...

  • 3. Data: 2011-06-22 21:42:25
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Damian Skrycki" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Potrzebuje kupić kosiarkę elektryczną do ogródka.
    > Zastanawiam się na takimi modelami:
    > 1. FAWORYT LM4201-B MOC 1600W
    > 2. Gardena Powermax 32E
    Ta spalinowa ;P
    Jak chcesz kupić kosiarkę 1,6kW to chyba masz trochę do koszenia?
    Pozdrawiam
    FJ

  • 4. Data: 2011-06-23 07:54:04
    Od: "widow" <w...@t...pl>

    A dlaczego elektryczna? Jedyna zaleta to poziom hałasu a tak to same
    wady...

    A ja napiszę inaczej: jedyna wada to ciągnący się przewód zasilający.
    Z mojego doświadczenia wybieraj kosiarkę elektryczną, która posiada:
    - składany (z siatki) kosz na trawę;
    - moc powyżej 1200W;
    - szerokość koszenia uzależniona od tego czy musisz gdzieś miedzy krzakami
    manewrować (jak prosty trawnik bez udziwnień to jak najszersza);
    - najlepiej, gdy ma kółka gumowe.

  • 5. Data: 2011-06-24 16:37:24
    Od: Damian Skrycki <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-22 23:42, Filip J pisze:
> [...]
    > Ta spalinowa ;P
    > Jak chcesz kupić kosiarkę 1,6kW to chyba masz trochę do koszenia?

    Mało jakieś 250 m2 tylko mocno zachwaszczone.
    Nie wszystkie chwaty dało się randapem usunąć.

  • 6. Data: 2011-06-27 16:28:58
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    > Mało jakieś 250 m2 tylko mocno zachwaszczone.
    > Nie wszystkie chwaty dało się randapem usunąć.
    A to przepraszam. Kup jakieś bździdełko elektryczne ;)
    Starane przetestuj.
    Pozdrawiam
    FJ