  • 1. Data: 2022-01-03 11:25:39
    Temat: Oplaty za smieci po 1 I 2022
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dostałem info z administracji o opłacie 85 zł/mies. od gospodarstwa domowego
    (niezależnie od wielkości).
    Z ciekawości: jak wygląda opłata od lokali niezamieszkałych (pustostanów)?

  • 2. Data: 2022-01-03 12:57:24
    Temat: Re: Oplaty za smieci po 1 I 2022
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 3 January 2022 at 11:25:43 UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:
    > Dostałem info z administracji o opłacie 85 zł/mies. od gospodarstwa domowego
    (niezależnie od wielkości).
    > Z ciekawości: jak wygląda opłata od lokali niezamieszkałych (pustostanów)?
    pustostan, jak sama nazwa mówi, stoi pusty sam, czyli nie śmieci

  • 3. Data: 2022-01-03 13:55:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 3 stycznia 2022 o 11:25:43 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Dostałem info z administracji o opłacie 85 zł/mies. od gospodarstwa domowego
    (niezależnie od wielkości).
    > Z ciekawości: jak wygląda opłata od lokali niezamieszkałych (pustostanów)?
    To zależy których pustostanów. W budynkach z lokalami do najmu, znaczy się jak
    kamienicznik ma kamienice, to jak mieszkanie bez lokatorow to opłaty nie ma. W
    przypadku najmu mieszkania po babci opłata jest bo brak zameldowania nie znaczy że
    nikt nie mieszka. Popatrz na to ze strony tych co pobierają opłaty. Jakie ty byś
    stworzył przepisy żeby zabezpieczyć własne interesy? System opłaty od zużycia wody
    był dobry. Za dobry i dlatego zmieniają.

  • 4. Data: 2022-01-03 13:57:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 3 stycznia 2022 o 12:57:25 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
    > pustostan, jak sama nazwa mówi, stoi pusty sam, czyli nie śmieci
    Oczywiście w swoich deluzjach nie bierzesz pod uwagę że w urzędowym pustostanie żyje
    trzech Ukraińców.

  • 5. Data: 2022-01-03 17:35:07
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2022-01-03 o 11:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dostałem info z administracji o opłacie 85 zł/mies. od gospodarstwa
    > domowego (niezależnie od wielkości).
    > Z ciekawości: jak wygląda opłata od lokali niezamieszkałych (pustostanów)?

    "Chodzi tu o nieruchomości wskazane w art. 6c ust. 1 ustawy z 13
    września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (dalej
    u.c.p.g.). Przepis stanowi, że gminy są obowiązane do zorganizowania
    odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których
    zamieszkują mieszkańcy. Zdarzeniem warunkującym powstanie opłaty za
    gospodarowanie odpadami komunalnymi jest tu zamieszkiwanie."

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!