  • 1. Data: 2012-08-07 19:29:10
    Temat: Osprzęt kanalizacyjny
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Już myślałem, że wiem co i jak, ale dylematy mnie dogoniły.

    Powiedzcie proszę, czy Kaczmarek jest coś wart? Porównywałem ceny z
    Wavin czy też Wavin-S i widzę duże równice. Jeżeli nic nie wskazuje
    przeciwko, kupię Kaczmarczyka, ale jeżeli można coś lepszego,
    niekoniecznie 5x droższego, dlaczego nie.

    Temat dla mnie bardzo pilny, jutro zakupy, help.

    Irek.N.

  • 2. Data: 2012-08-07 20:22:20
    Temat: Re: Osprzęt kanalizacyjny
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

> [...]
    > droższego, dlaczego nie.
    >
    > Temat dla mnie bardzo pilny, jutro zakupy, help.

    a jaki osprzęt, ile kasy trzeba, jeśli standard do domku, czyli rurki
    kolanka i inne pierdoły, to brałbym sprawdzonego wavina, jeśli jest pod
    ręką, toż to nie kosmiczne koszta... późniejsze pielgrzymki do sklepu, bo
    rurka przy montażu dziurawa, bo uszczelka za luźna, bo inne pierdoły,
    skutecznie zniweczą radość z własnoręcznie wykonanej instalacji...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2012-08-07 20:55:04
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

> [...]
    > bo rurka przy montażu dziurawa, bo uszczelka za luźna, bo inne pierdoły,
    > skutecznie zniweczą radość z własnoręcznie wykonanej instalacji...:-)

    Budynek socjalny przy firmie. Tak naprawdę to chcę mieć z tym spokój na
    wieki. Raz porządnie zrobione i zapomniane. Koszty... przy całej
    inwestycji praktycznie bez znaczenia, ale ...
    Kupiłem swego czasu za duże pieniądze rynny plastikowe, które okazały
    się kompletnym szajsem. Nie chciał bym podobnie wylądować z kanalizacją.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2012-08-07 21:32:59
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Kupiłem swego czasu za duże pieniądze rynny plastikowe, które okazały się
    > kompletnym szajsem.

    ale to nie był wavin?...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2012-08-07 22:04:23
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > ale to nie był wavin?...:-)

    Nie, coś Ma... siakieś francuskie ponoć.
    Dawno było i nie zapadło w pamięć.

    Mówisz, że Wavin cacy?

    Irek.N.

  • 6. Data: 2012-08-07 22:14:22
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości

    > Mówisz, że Wavin cacy?

    Jest grubszy i bardziej masywny. Zapewne także trwalszy.