  • 1. Data: 2012-08-07 20:59:06
    Temat: Co powinno przechodzić przez chudy na parterze?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Kolejny problem.
    Jak dobrze pójdzie, to końcem tygodnia lejemy chudziaka.
    Pytanie tylko o czym zapomniałem od strony instalacyjnej?

    1. Przyłącze wody z zewnątrz jest.
    2. Wszelkie kanalizacyjne wyjścia... oby wszystkie były ;)
    3. Elektryka idzie do zewnętrznej skrzynki, przejście przez ścianę do
    wewnątrz będzie wysoko, więc tutaj bez udziału.
    4. Gazu nie przewiduję.

    Czy o czymś zapomniałem?

    Irek.N.

  • 2. Data: 2012-08-07 21:34:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Irek N. wrote:
    > Kolejny problem.
    > Jak dobrze pójdzie, to końcem tygodnia lejemy chudziaka.
    > Pytanie tylko o czym zapomniałem od strony instalacyjnej?
    >
    > 1. Przyłącze wody z zewnątrz jest.

    to sprawdź czy przechodzi pod ławą (min 1.5m) czy nad ławą i trzeba
    przerobić :)

  • 3. Data: 2012-08-07 22:07:06
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > to sprawdź czy przechodzi pod ławą (min 1.5m) czy nad ławą i trzeba
    > przerobić :)

    Ha!
    toś mnie wyczuł.
    Sam temi rencami będę ową rułę instalował :) 40-kę :) Polecisz jakiegoś
    producenta?

    A na serio, jeżeli miał bym pod ławami ją puścić, to czeka mnie
    szpadlowanie na prawie 2m w głąb. Masakra. Chyba już wolę przewiercić
    się przez ławę.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2012-08-07 22:58:04
    Od: "William Bonawentura" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Irek N." napisał w wiadomości grup

    Kable (a w zasadzie rurki na nie) do bramy, altany, szamba itp.

  • 5. Data: 2012-08-08 04:16:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Irek N. wrote:

> [...]
    >
    > A na serio, jeżeli miał bym pod ławami ją puścić, to czeka mnie
    > szpadlowanie na prawie 2m w głąb. Masakra. Chyba już wolę przewiercić

    tak na serio to wejśćei wody trzeba zrobić zgodnie z zaleceniami miejscowych
    wodociągów, i dobrze aby to ktoś od nich odebrał, chyba ze wodomierz jest w
    studzience poza domem, wtedy dalszy ciąg ich już nie interesuje.

  • 6. Data: 2012-08-13 01:18:36
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
[...]

    a nawiew do kominka?
    o ile takowy planujesz...
    ewentualnie czerpnie powietrza do kotlowni

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 7. Data: 2012-08-13 01:20:10
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

> [...]

    A na serio, jeżeli miał bym pod ławami ją puścić, to czeka mnie
    szpadlowanie na prawie 2m w głąb. Masakra. Chyba już wolę przewiercić

    polecam to drugie
    nakopiesz sie ale bedziesz spokojnie spal jak dowali -30 stopni co sie
    zdaza...

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 8. Data: 2012-08-13 13:54:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    HANA wrote:
> [...]
    > Irek.N.
    >
    > polecam to drugie
    > nakopiesz sie ale bedziesz spokojnie spal jak dowali -30 stopni co sie

    znajomy inspektor z wodociągów mówił że w tej zimy było pełno rozmrożonych
    przyłączy do domów...

    puszczanie rurki po ławie to standard u budowlańców, no i kanalizacja tak
    20cm od zera :)

  • 9. Data: 2012-08-18 17:53:07
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > znajomy inspektor z wodociągów mówił że w tej zimy było pełno
    > rozmrożonych przyłączy do domów...

    Jest pod ławami, głęboko więc bezpiecznie jak sądzę.

    > puszczanie rurki po ławie to standard u budowlańców, no i kanalizacja
    > tak 20cm od zera :)

    HA! no i tak właśnie planowali mi zrobić, praktycznie pod kostką brukową!
    Ciekaw jestem jak chcieli zrobić spadki, ja wkopałem dobre 60cm głębiej
    i spadki wyszły śliczne (najdłuższy odcinek ma 12m) będzie niagara w
    kanalizacji ;)

    Irek.N.

  • 10. Data: 2012-08-18 17:56:53
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > a nawiew do kominka?
    > o ile takowy planujesz...
    > ewentualnie czerpnie powietrza do kotlowni

    William dodał jeszcze sterowanie (THX), ale to górą pójdzie.

    Kominka nie będzie, domu w końcu nie stawiam, ale z czerpnią to mi
    zabiłeś klina.
    Teraz już za późno, ale będę musiał pomyśleć nad tym (w domu mam rurę
    PCV pod sam wentylator podciągniętą).

    Dzięki.

    Irek.N.