    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Piana, ale nie lepiąca się
    Date: Wed, 5 May 2021 17:38:20 +0200

    Cześć.

    Jest na rynku jakaś piana którą łatwo odkleić i wydłubać po stężeniu?
    Muszę coś wypełnić tymczasowo (dziura) i jednocześnie nie chciałbym
    usyfić przewodów w środku. Interesuje mnie więc pęczniejąca substrancja
    a'la piana, ale mozliwe nie lepiąca się. Jest coś takiego? Standardowa
    pianka budowlana lepi się zdecydowanie za mocno. Otwór nieregularny, z
    ciężkim dostępem i piana wydaje się być ok jako pomysł.

    Tak, mam inne opcje, jak np. wypełnienie wełną, więc to ogólnie nie jest
    jakiś problem wymagajacy piany ,ale jesli by taka była...

    Pytanie wynika z faktu, że w kilku urządzeniach elektronicznych
    widywałem wypełnienie pianą, ewidentnie rozprężną (wypełniała dziury),
    która odchodziłą od elektroniki bez śladu. Widziałem też jak wycinano
    otwory w ścianie ocieplonej pianą w Hameryce, gdzie ślicznie odchodziła
    od desek, praktycnzie się ich nie trzymając. Zgaduje więc, że *jakiś*
    typ piany ma taką własnośc, że nie lepij się, lub lepi trochę.