  • 1. Data: 2009-11-17 07:52:37
    Temat: Pierwsze uruchomianie kotła CO
    Od: "Adam K." <a...@w...pl>

    muszę uruchomić kocioł CO. Ale nie zgubiłem kartę gwarancyjna :)

    Dzwoniłem do autoryzowanego serwisu ale oni nie wiedza co teraz.

    Wie może ktoś co w takim przypadku?

  • 2. Data: 2009-11-17 08:20:35
    Temat: Re: Pierwsze uruchomianie kotła CO
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Adam K. pisze:
    > muszę uruchomić kocioł CO. Ale nie zgubiłem kartę gwarancyjna :)
    >
    > Dzwoniłem do autoryzowanego serwisu ale oni nie wiedza co teraz.
    >
    > Wie może ktoś co w takim przypadku?
    A jaki to producent.
    Generalnie nie potrzebujesz karty gwarancyjnej. Ale np. Urlrich ma
    serwisantów niezależnych, którzy muszą wziąć sobie jakąś tam naklejkę,
    by im zapłacono za uruchomienie.
    Wiem, że sprzedawca może na twoje życzenie wstąpić o duplikat gwarancji.
    Miałem przechodzić taką procedurę ale odnalazłem swoje papiery :)

    Ariusz

  • 3. Data: 2009-11-17 08:52:50
    Od: "Adam K." <a...@w...pl>

    Ariusz pisze:

    > A jaki to producent.
    Viessmann

> [...]
    > Wiem, że sprzedawca może na twoje życzenie wstąpić o duplikat gwarancji.
    > Miałem przechodzić taką procedurę ale odnalazłem swoje papiery :)
    Ja juz szukam drugi dzien :)

  • 4. Data: 2009-11-17 08:55:23
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Dzwoniłem do autoryzowanego serwisu ale oni nie wiedza co teraz.

    z tego co wiem, to wazniejsza od gwarancji jest faktura

  • 5. Data: 2009-11-17 09:45:09
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Adam K." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > muszę uruchomić kocioł CO. Ale nie zgubiłem kartę gwarancyjna :)
    >
    > Dzwoniłem do autoryzowanego serwisu ale oni nie wiedza co teraz.
    >
    > Wie może ktoś co w takim przypadku?

    Masz fakture zakupu za pewne, gwarancja to kolejny papierek w takim
    przypadku. Bez problemu sprzedawca powinien wydac Ci druga karte.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2009-11-17 10:56:06
    Temat: Re: Pierwsze uruchomianie kot?????
    Od: "Adam K." <a...@w...pl>

    Maniek4 pisze:
> [...]
    >
    > Masz fakture zakupu za pewne, gwarancja to kolejny papierek w takim
    > przypadku. Bez problemu sprzedawca powinien wydac Ci druga karte.

    Nie mam. Deweloper instalował kocioł. Mi przekazał tylko gwarancje.

  • 7. Data: 2009-11-17 10:58:14
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 17 Lis, 11:56, "Adam K." <a...@w...pl> wrote:
    > Maniek4 pisze:> U ytkownik "Adam K." <a...@w...pl> napisa w wiadomo ci

    > Nie mam. Deweloper instalował kocioł. Mi przekazał tylko gwarancje.

    Zgłoś się do dewelopera.

  • 8. Data: 2009-11-17 16:25:21
    Temat: Re: Pierwsze uruchomianie kot?a CO
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Masz fakture zakupu za pewne, gwarancja to kolejny papierek w takim
    > przypadku. Bez problemu sprzedawca powinien wydac Ci druga karte.

    Jesli okaze dobra wole. Gwarancja jest nieobowiazkowa.

  • 9. Data: 2009-11-17 16:30:29
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Jesli okaze dobra wole. Gwarancja jest nieobowiazkowa.

    A jakiz to problem dla sprzedawcy? W jego dobrze pojetym interesie jest
    zadowolenie klienta. Sprzedawca powinien dzialac w jego imieniu. Nie jest
    przeciez gwarantem towaru ktory sprzedaje.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-11-17 16:50:01
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > A jakiz to problem dla sprzedawcy? W jego dobrze pojetym interesie jest
    > zadowolenie klienta. Sprzedawca powinien dzialac w jego imieniu. Nie jest
    > przeciez gwarantem towaru ktory sprzedaje.

    Ponadto dając kartę gwarancyjną, pozbywa się niejako problemu z klientem,
    ponieważ klient zamiast roszczeń do sprzedawcy będzie załatwiał wszelkie
    awarie z serwisem gwarancyjnym.