  • 1. Data: 2009-11-16 16:23:38
    Temat: brykiet drzewny hurt
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Chcemy kupić z sąsiadem 5 ton brykietu drzewnego.
    Czy ma ktoś namiar na hutrownię lub taniego producenta ?

  • 2. Data: 2009-11-16 17:18:57
    Temat: Re: brykiet drzewny hurt
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    atman pisze:
    > Chcemy kupić z sąsiadem 5 ton brykietu drzewnego.
    > Czy ma ktoś namiar na hutrownię lub taniego producenta ?

    Dla lokalizacji, jaką podałeś...
    Hmmm... za rogiem są dwie hurtownie, tylko nie mieli ostatnio, bo
    chętnych było sporo i wykupili, ale jak przejedziesz trzy ulice dalej i
    skręcisz w prawo, a potem za mostem w lewo, to mieli... musisz się
    przejechać i zapytać :-)))

    A jak już pojmiesz, że bez podania lokalizacji nikt Ci nie powie nic
    sensownego, to polecam np. www.pf.pl i telefon :-)))

    Chyba, że jesteś z Warszawy :-DDD To by wiele tłumaczyło, bo tamtejsi
    nie mają z reguły zwyczaju rozumieć, że istnieją jeszcze inne
    cywilizowane miejsca w tym kraju :-DDD

    pozdrawiam
    robercik-us

  • 3. Data: 2009-11-17 17:06:38
    Od: "atman" <r...@w...pl>

> [...]

    Lublin

  • 4. Data: 2009-11-17 19:53:11
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Chcemy kupić z sąsiadem 5 ton brykietu drzewnego.
    > Czy ma ktoś namiar na hutrownię lub taniego producenta ?

    jak 5 ton, to bierzcie od pierwszego sprzedawcy za rogiem, wszelkie
    oszczędności na cenie zostaną zjedzone przez koszty transportu...
    BTW u mnie w podlaskiem można wyrwać za 450 pln brykiet brzozowy

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2009-11-18 10:24:49
    Od: "PioPio" <e...@N...gazeta.pl>

    atman <r...@w...pl> napisał(a):

    > Chcemy kupić z sąsiadem 5 ton brykietu drzewnego.
    > Czy ma ktoś namiar na hutrownię lub taniego producenta ?

    5 ton to nie jest hurt. To taki dobry detal.
    Hurtowo to się kupuje całe ładunki 24 ton. Wtedy możesz dostać lepsze ceny.
    Zrób tak jak ci radzą, dogadaj się z lokalnym dostawcą bo koszty transportu z
    innego miejsca w Polsce cię zjedzą.
    Zresztą masz obok siebie - podlasie zagłębie produkcji drzewnej i tartacznej
    to powinieneś coś znaleźć bez problemów.