  • 1. Data: 2009-11-16 21:21:40
    Temat: Podłączenie kotła CO.
    Od: Rafał <r...@n...pl>

    Witajcie,

    Montuję kocioł - (paliwo stałe) ma jeden dopływ (6/4") i dwa odpływy (2
    x6/4").
    Dopływ na dole - odpływy na górze.
    Czy odpływy trzeba połączyć - czy można jeden zaślepić?

    Niestety instrukcja jest uboga, na stronie producenta nie ma słowa o
    podłączeniu.
    W sumie to pasowało by mi zaślepić jeden otwór i nie robić zygzaków z
    rurek - ale nie mam pojęcia czy takie rozwiązanie jest do przyjęcia.

    By nie było niedomówień z tych 6/4" redukuję na 28mm miedź lutowaną, a
    kocioł ma 18kW.

    Rafał

  • 2. Data: 2009-11-17 02:43:22
    Temat: Re: Podłączenie kotła CO.
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie,
    >

    > Niestety instrukcja jest uboga, na stronie producenta nie ma słowa o
    > podłączeniu.
    Na pewno jest. Podłączenie wykonać zgodnie z PN.........

    > W sumie to pasowało by mi zaślepić jeden otwór i nie robić zygzaków z
    > rurek - ale nie mam pojęcia czy takie rozwiązanie jest do przyjęcia.

    Możesz zaślepić, możesz wykorzystać np dla odrębnego obiegu ogrzewania
    podłogowego lub CWU, możesz też pewnie na tym drugim króćcu postawić rurę
    wzbiorczą i rurę bezpieczeństwa do naczynia wzbiorczego. można
    kombinować....
    --
    Jackare