  • 1. Data: 2009-11-16 23:34:28
    Temat: Re: sklep internetowy z elementami do kanalizacji
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 17 Lis, 16:23, "news.neostrada.pl" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam znacie jakieś sklepy internetowe
    > gdzie mozna kupić
    > rury kanalizacyjne trójniki
    > kolanka
    > korki
    > reduktory
    > do kanalizacji domu jednorodzinnego
    > i żeby było tanio

    Najtaniej to allegro :) Ale po uwzglednieniu cen transportu naprawde
    nie ma wielkich roznic w porownaniu do specjalizowanej, lokalnej
    hurtowni / wiekszego sklepu z takimi rzeczami, a przynajmniej idziesz,
    kupujesz i masz na miejscu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2009-11-17 07:33:48
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    Użytkownik "news.neostrada.pl" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam znacie jakieś sklepy internetowe
> [...]

    Chyba czym bliżej budowy tym lepiej, no chyba że masz aż tak rozwinięta
    wyobraźnię przestrzenną że zaplanujesz dokładnie gdzie jakies kolanko, jaki
    trójnik a tu trzeba bedzie przedłuzyć rurkę, zdredukować itp

    My przy parterze sobie odpusciliśmy b.tanią hurtownię zlokalizowana 4km od
    budowy, na rzecz sklepiku 500m od budowy. Brłame na zeszyt a potem co mi nie
    poasowało to oddałem i dostałem fakturke na to co sobie zostawiłem

    Pozdrwiam
    Bartek

  • 3. Data: 2009-11-17 08:46:27
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 17 Lis, 16:23, "news.neostrada.pl" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    Allegro jest tanie, ale zwodnicze. Przerabiając samemu ten temat też
    najpierw napalałem się na allegro, bo było bardzo tanio, ale potem
    zacząłem się wgłębiać w szczegóły i okazało się, że tanio jest,
    owszem, ale przy tym do dupy. Sprzedawca spytany o markę sprzedawanych
    złączek kanalizacyjnych podał coś nic mi nie mówiącego, zachwalając
    pod niebiosa, że bardzo dobre, że z atestami, że on w branży X lat
    tylko tym robi. Potem całkiem przypadkiem znalazłem tąże markę na
    półkach Leroy-Merlin. Okazało się, że jest to wiotkie, źle spasowane
    gówno z wystającymi nadlewkami.

    W moim przypadku dostawcą nr 1 okazała się pobliska Castorama.
    Sprzedawała całkiem niezłe rurki Pipelife, cenowo wychodziło ok,
    dawała mi komfort spędzenia przy regałach choćby i godziny przy
    zastanawianiu się co kupić (choć polecam raczej opcję rozrysowania
    instalacji na kartce, policzenia potrzebnych elementów na sztuki a
    potem kupienia wszystkiego wg listy z dorzuconymi paroma nadmiarowymi
    rurkami i kolankami wszystkich możliwych kątów i używanych średnic,
    przydadzą się na 100%), a co zostanie zawsze potem można zwrócić.

    J.

  • 4. Data: 2009-11-17 15:23:32
    Od: "news.neostrada.pl" <k...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2009-11-17 18:50:18
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "news.neostrada.pl" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Nie kupuj kształtek w sieci.
    Weż w lokalnej taniej hurtowni po np 20szt kształtek z każdego rodzaju, zrób
    instalacje a to co zostanie oddaj do hurtowni i zaplać tylko za to co
    zużyłeś. Nie masz możliwości na etapie projektowanie przewidziec ile czego
    zuzyjesz wiec kupna przez sieć mija się z celem. To samo z kształtkamki np
    miedzianymi: wziełem z hurtowni po paczce kazdych kształtek po robocie
    zwrocilem nadwyżkę

    Kris