  • 1. Data: 2021-03-08 12:23:56
    Temat: Plamy na kostce brukowej
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Kiedyś w markecie kupiłem preparat do usuwania plam z kostki.
    Działał rewelacyjnie. Po naniesieniu na kostkę zamieniał się w biły
    nalot, który po kilku dniach znikał z plamami.

    Teraz nie jest dostępny i kupiłem coś innego, ale plamy zeszły w 80%.
    Śmierdział benzyną i po nałożeniu (dopiero doczytałem), że trzeba go
    zmyć zanim wyschnie.

    Ktoś wiek jaki to mógł być preparat, który zamienia się po nałożeniu w
    biły nalot.

    Robert

  • 2. Data: 2021-03-08 19:03:35
    Temat: Re: Plamy na kostce brukowej
    Od: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 8 marca 2021 o 05:24:24 UTC-6 Robert Wańkowski napisał(a):
> [...]
    > zmyć zanim wyschnie.
    >
    > Ktoś wiek jaki to mógł być preparat, który zamienia się po nałożeniu w

    Moze to byl NaOH?
    On dosyc dobrze zle tluszcze.

    Pewnie mial w zestawie jakies detergenty ale samo NaOH tez powinno pomoc. Ale jak
    stosowac to nie pomoge. Bo moze odbarwic te kostke...

  • 3. Data: 2021-03-13 12:14:44
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    > zmyć zanim wyschnie.
    >
    > Ktoś wiek jaki to mógł być preparat, który zamienia się po nałożeniu w

    A nie poznasz opakowania w wyszukiwarce?
    Czy to był preparat na plamy olejowe czy naturalne glony i porosty?

  • 4. Data: 2021-03-15 15:33:09
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-03-13 o 12:14, t-1 pisze:
    > A nie poznasz opakowania w wyszukiwarce?
    > Czy to był preparat na plamy olejowe czy naturalne glony i porosty?

    Na plamy olejowe.
    Szukałem, ale nie mogę przypomnieć sobie. Chyba zawitam do marketu i
    popytam.

    Robert

  • 5. Data: 2021-03-18 22:05:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

> [...]
    > zmyć zanim wyschnie.
    >
    > Ktoś wiek jaki to mógł być preparat, który zamienia się po nałożeniu w

    Spróbuj środkami do czyszczenia nagrobków / kamieni -
    <https://rajsklep.pl/srodki-do-czyszczenia-nagrobkow
    -c563>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2021-03-25 10:08:43
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ktoś wiek jaki to mógł być preparat, który zamienia się po nałożeniu w
    > biły nalot.

    To jest ten środek.
    https://primacol.pl/produkt/oil-killer/

    Robert