  • 21. Data: 2009-03-06 22:36:59
    Temat: Re: Plytki rektyfikowane.
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 6 Mar 2009 23:02:08 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > oj nie... to by napewno nie odpowiadało żadnym normom.
    >
    > bo tutaj była odchyła ok 5mm na 20 cm krawędzi, one były krzywe na oko.
    >
    > inne też mialy odchyłki ale minimalne w granicach 0.5mm na 33cm

    Chyba ze tak.
    Ale ogolnie Paradyż robi krzywe płytki. Travena o ktorej tu dyskutujemy ma
    na płaszczyźnie odchył conajmniej 1 cm (jak sie złoży dwie do siebie).

    --
    best regards,
    scream

  • 22. Data: 2009-03-07 12:05:47
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Chyba masz coś z oczami - czy Ty wiesz ile to jest 1 centymetr???
    JaC

    -----

  • 23. Data: 2009-03-07 13:21:37
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 7 Mar 2009 13:05:47 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Chyba masz coś z oczami - czy Ty wiesz ile to jest 1 centymetr???

    Wiem ile to jest 1 cm. A Ty wiesz co to jest płaszczyzna?

    --
    best regards,
    scream

  • 24. Data: 2009-03-07 16:35:00

    pluton pisze:

    > A nie przypadkiem kalibrowane ? Slowo 'rektyfikacja' kojarzy mi sie z...
    > No ale ja zawsze mam brzydkie skojarzenia :)

    Bimber z płytek? ;) Chyba nie da rady :)

    Those who understand binary, and those who don't.