  • 11. Data: 2009-03-09 14:59:27
    Temat: Re: Pnące rosliny na płot
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    news:gp3apa$at8$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > A co sądzicie o groszku pachnącym? Zastosowanie jak wyżej
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    Za niski i w czerwcu schodzi. To już lepszy Telefon... Będziesz miał co jeść
    gdy zamrozisz lub na suche ziarno na grochówki.

  • 12. Data: 2009-03-09 19:26:00
    Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl>

    atman pisze:

    > Potwierdzam, rdest Auberta
    > nawet toto kwitie na biało.
    > Na lubelszczyźnie nie wymarza ;)

    Może jeszcze nie było odpowiedniej zimy. Ja kilka lat temu widziałam
    wymarznięte egzemplarze w okolicach W-wy i w Łomży.

    Pozdrawiam
    Bea

  • 13. Data: 2009-03-11 09:20:45
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Może jeszcze nie było odpowiedniej zimy. Ja kilka lat temu widziałam
    > wymarznięte egzemplarze w okolicach W-wy i w Łomży.

    Mieszkam 10 km od morza, mam rdest u siebie od 4 lat.
    Rosnie jak ekspresowo.
    Ma przerazliwie duzy przyrost - okolo 5-6 metrow rocznie !!
    Minus: nie jest zimnozielony.

    z.

  • 14. Data: 2009-03-11 23:23:29
    Od: "?" <n...@o...pl>

    > Zależy w którym miejscu Polski mieszkasz.

    Nie zapytasz. jaką ma krew?

  • 15. Data: 2009-03-12 00:12:40

    > Mieszkam 10 km od morza, mam rdest u siebie od 4 lat.
    > Rosnie jak ekspresowo.
    > Ma przerazliwie duzy przyrost - okolo 5-6 metrow rocznie !!

    Ekspresowo to rdest przyrasta przeraźliwie 15-20m rocznie.

  • 16. Data: 2009-03-12 09:19:02
    Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl>

    Możesz też pomyśleć o wilcach. W Polsce są jednoroczne, ale szybko
    rosną, pięknie kwitną.

    PK