  • 21. Data: 2010-07-21 18:12:19
    Temat: Re: Po remoncie mieszkanie s?siada nie t?umi d?wi?k?w
    Od: M <M...@o...pl>

    Adam pisze:

    > Wczoraj właśnie się dowiedziałem, że wywalił styropian, który był pod
    > wylewka.

    Zapewne nie zrobił dylatacji przy ścianach. Ciekawe, co będzie, jak
    włączy ogrzewanie. Styropian usunął, bo zapewne nie mieściły mu się
    rurki (jastrych bez ogrzewania podłogowego jest cieńszy). Ciekawe, do
    czego podłączył to ogrzewanie? Może wziął z rury do grzejników?

    Pozostaje ci poszukanie porady u prawnika znającego się na rzeczy i
    praktyce. W sumie trudno powiedzieć, która metoda będzie
    najskuteczniejsza (nadzór budowlany, sąd cywilny, deweloper za
    niezgodność mieszkania z projektem, ...?).

    M.

  • 22. Data: 2010-07-22 05:22:53
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    M napisał(a):
> [...]

    A skąd to wszystko wiesz ?

    Ja na Twoim miejscu uderzył bym najpierw do developera , ale sądzę że
    developer będzie miał to w "poważaniu" bo on kasę dostał ...
    Więc do nadzoru budowlanego zgłosić samowolę budowlaną i naruszenie
    konstrukcji i nieautoryzowane przeróbki które wpłynęły na komfort
    Twojego życia ;-)

    Tam czy owak taka przeróbka nie może być jakimś "widzi mi się"
    użytkownika a na pewno musi być zgoda jakiegoś inspektora ...

    Bo co innego położyć sobie kafle lub nawet ogrzewanie podłogowe
    (elektryczne) bez naruszania podłoża a co innego kuć i wywalać
    materiały ze skutego sufitu (podłogi) które w tym podłożu inwestor w
    jakimś "celu" umieścił , a znając inwestorów oni montują tylko co co
    naprawdę jest potrzebne ;)

    W moim przekonaniu zmusić idiotę do tego aby przywrócił mieszkanie do
    stanu takiego jakie powinno być ...
    Jak chce ogrzewanie podłogowe to niech będzie wykonane
    profesjonalnie ...

    Zapewne zyskasz wroga , ale nie można pozwalać aby sąsiedzi wykonywali
    samowolki i przeróbki które mogą zakończyć się tragedią ...

  • 23. Data: 2010-07-22 06:22:38
    Temat: Re: Po remoncie mieszkanie sąsiada nie tłumi dźwięków
    Od: Adam <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-21 15:08, dobrov pisze:

    > Masz rację. Trzeba się domagać, bo ci na łeb wejdą. Jak się nie uda, to
    > przynajmniej nie będziesz sobie pluł w brodę, że jesteś pierdoła ;)

    > Inspektor nadzoru budowlanego robił u mnie oględziny "z urzędu" za friko.
    > Zostawił kopię protokołu.

    > A czy on już położył jakieś panele, dywany, czy tłucze po tej wylewce?
    > Jak po wylewce, to sytuację można prawdopodobnie uznać za przejściową.
    Podłogę już ma. Mieszka tam od stycznia.

  • 24. Data: 2010-07-22 06:55:51
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak myślicie jest jakakolwiek szansa by zmusić sąsiada by wygłuszy swoje
    > mieszkanie przynajmniej do takiego stanu wykonanego prze dewelopera?

    A próbowałes rozmawiac z sąsiadem?
    Bo od tego należało by zacząć;)

    Krzysiek

  • 25. Data: 2010-07-22 06:56:49
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    >wiadomości
    d.googlegroups.com...

    M napisał(a):

    >A skąd to wszystko wiesz ?

    >Ja na Twoim miejscu uderzył bym najpierw do developera ,

    A ja do sąsiada

    Krzysiek

  • 26. Data: 2010-07-22 07:04:27
    Od: Adam <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-22 08:55, Kris pisze:
    > Użytkownik "Adam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A próbowałes rozmawiac z sąsiadem?
    > Bo od tego należało by zacząć;)

    I co na moją prośbę i swój koszt położy nowa podłogę ?
    Jego podłoga kosztowała pewnie więcej niż wykończenie całego mojego
    mieszakania.

  • 27. Data: 2010-07-22 07:23:18
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > Jego podłoga kosztowała pewnie więcej niż wykończenie całego mojego
    > mieszakania.

    A próbowałes z nim rozmawiać?

    Krzysiek

  • 28. Data: 2010-07-22 07:27:05
    Temat: Re: Po remoncie mieszkanie sasiada nie tlumi dzwiekow
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Jeśli u góry jest podłogówka bez styropianu, to miałbym darmową sufitówkę.

    -----

  • 29. Data: 2010-07-22 09:18:34
    Od: Adam <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-22 09:23, Kris pisze:

    > Użytkownik "Adam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A próbowałes z nim rozmawiać?

    Na ten temat nie. Sąsiedzi, którym popękały ściany próbowali z nim
    rozmawiać. Ale nie podjął tematu. Pokiwał głową powiedział 'acha' i tyle.

  • 30. Data: 2010-07-22 10:05:19
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > Na ten temat nie. Sąsiedzi, którym popękały ściany próbowali z nim
    > rozmawiać. Ale nie podjął tematu. Pokiwał głową powiedział 'acha' i tyle.

    Jak widzisz zaczełes "od dupy strony".
    Najpierw przedstawiłbym problem sasiadowi, grzecznie powiedział co i jak i
    wspólnie spróbował temu zaradzić jakies piwko przy okazji nie zaszkodziłoby.
    A Ty zaczełes od pisania na grupie(i ok w sumie) więc dostałes rady typu
    "dop sadu z nim" "nasłać inspektora" "przewiercić podłogówke" a w sumie
    nawet nie jestes pewny czy on zlikwidował styropian, czy wogóle założył
    podłogówke i jaka(wodna, elektryczna).
    W takich sytuacjach najgorsze co mozna zrobić to zacząć od urzędników/sądów.
    Trzeba zacząć od żródła problemu a jak okaże sie jednak ze sasiad to głab
    totalny to wtedy dalsze kroki poczynisz.

    Krzysiek