  • 41. Data: 2013-06-02 21:51:09
    Temat: Re: Podkłady kolejowe w ogrodzie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin W. wrote:

    > http://www.czeremcha.pl/pliki/rozne/nasycalnia/zal.5
    -wyniki_badan_podkladow.pdf

    ciekawe...

    wyniki zaprzeczałyby obiegowej tezie o koszmarnej toksyczności i
    rakotwórczości podkładów drewnianych nasączanych.

    twierdzenie, że to sa sfałszowane wyniki... napewno, to jest spisek.

  • 42. Data: 2013-06-02 21:56:27
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-02 21:09, Marcin W. wrote:
    > 7 strona jest ciekawa - pokazuje jak bardzo zanieczyszczone są takie podkłady ;)

    Nie chciałbym snuć spiskowych teorii dziejów, ale z kontekstu wynika, że
    ekspertyza prawdopodobnie była robiona pod raport o oddziaływaniu na
    środowisko instalacji zgazowania zrębków powstałych jako odpady z
    obróbki drewna i podkładów kolejowych.

    No to teraz zastanów się jakie powinny być wyniki ekspertyzy, ażeby
    projektu nie uwalili już na wejściu ;-)

    BTW, wsadem do ekspertyzy były próbki wiórków drewnianych. Znając cel,
    powstaje pytanie według jakich kryteriów były wybierane podkłady do
    pozyskania wiórków? ;-)

    No bo na przykład ja - jako że mam zły charakter - raczej bym się starał
    tak wybierać, ażeby uniknąć problemów ;-)

    Piotrek

  • 43. Data: 2013-06-02 22:08:35
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-02 21:51, Marek Dyjor pisze:
    > twierdzenie, że to sa sfałszowane wyniki... napewno, to jest spisek.

    Mam lepsze słowo: zmanipulowane.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 44. Data: 2013-06-02 22:30:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    $heikh el $hah wrote:

    > Mam lepsze słowo: zmanipulowane.

    skoro tak twierdzisz to czas sie udać do najbpliższej prokuratury.

    zatajanie przestępstwa jest karalne.

  • 45. Data: 2013-06-02 22:31:32
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 2 czerwca 2013 21:56:27 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
    >

    > No bo na przykład ja - jako że mam zły charakter - raczej bym się starał
    >
    > tak wybierać, ażeby uniknąć problemów ;-)

    Jak by ekspertyza dotyczyła możliwości spalenia to by nic o zabawkach nie pisali.
    Dostarczyli wiórki bo do badań nie potrzebują 5m3 podkładów tylko kilka wiórków. Nie
    uważam żeby tam cokolwiek było oszukane albo zmanipulowane. Może dlatego że z PISu
    nie jestem.

  • 46. Data: 2013-06-02 22:33:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.06.2013 22:30, Marek Dyjor pisze:

    > zatajanie przestępstwa jest karalne.

    Masz jakieś wsparcie?

  • 47. Data: 2013-06-03 10:39:28
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2013-06-02 01:47, masti pisze:

    > a czym są według tego koloru?

    Mogą być czymkolwiek, barwinka (np. zielonego) dodaje się do impregnatów
    w celu rozróżnienia czy było impregnowane.
    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2013-06-03 10:39:47
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-02 22:31, k...@g...com wrote:

> [...]
    uważam żeby tam cokolwiek było oszukane albo zmanipulowane. Może dlatego że z PISu

    Ten link już znamy:
    <http://www.czeremcha.pl/pliki/rozne/nasycalnia/zal.
    5-wyniki_badan_podkladow.pdf>

    To jest rzeczony raport:
    <http://www.czeremcha.pl/pliki/rozne/nasycalnia/Czer
    emcha_gazyfikator-raport_OOS.pdf>

    A tu masz - zapewne stronnicze ;-) - opinie jednej ze stron:
    <http://www.podlaskie.strefabiznesu.pl/artykul/czere
    mcha-protest-przeciwko-nowej-inwestycji-nasycalni-po
    dkladow-kolejowych>

    Daty i miejsce mniej więcej się zgadzają. Tak więc, ażeby skojarzyć
    fakty, nie trzeba być z PiS-u. Wystarczy pomyśleć ;-)

    Piotrek

  • 49. Data: 2013-06-03 15:44:58
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 01.06.2013 20:34, Marcin W. wrote:
    > Cześć !
    >
    > Na wstępnie dziękuję za uwagę wszystkim ekologom.
    >
    > A przechodząc do tematu... Mam w planach kilka rzeczy przy domu zrobić z podkładów
    kolejowych.

    > Robił ktoś coś takiego ?
    >
    > Jakie ogólnie są do obróbki ?
    >
    > Strasznie twarde to jest ?
    >
    > Pzdr.
    > Marcin W.

    Lepiej doloz troche kasy i kup surowe drewno. Wiem, koszt znaczniejszy,
    jednak zdrowie przede wszystkim.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 50. Data: 2013-06-04 16:17:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 1 Jun 2013 12:28:44 -0700 (PDT), Marcin W. napisał(a):

    > Ok - wiem, że po nagrzaniu do ponad 70 stopni wydziela się niby to świństwo.
    > Dlatego chciałem to zheblować i pomalować normalnym impregnatem.

    To musiałbyś do zera zheblować. To jest nasycane tym świństwem bardzo
    głęboko.

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna