  • 11. Data: 2012-05-17 13:24:01
    Temat: Re: Podlewanie - pompa, czy MPWiK?
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > to by się oplacało rurociąg wybudować i w sąsiednim mieście wode
    > sprzedawać ;)

    Liczyłem ostatnio (w zeszłym roku) u siebie przy studni głębinowej i
    oczyszczalni ścieków,
    basenie 12 m3, działka 1800 m.kw. wychodzi mi m3 wody ze ściekami ok. 30 gr.
    mogę sprzedać bez opłaty stałej (z odbiorem u mnie) po 1,5 zł...
    ;)
    gr

  • 12. Data: 2012-05-17 13:49:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 maja 2012 12:45:07 UTC+2 użytkownik Usrobo napisał:
    > to by się oplacało rurociąg wybudować i w sąsiednim mieście wode
    > sprzedawać ;)

    W sąsiednich gminach ceny podobne. 10km dalej u mojej mamy 1,8zł woda + 3,6 ścieki, w
    innej miejscowości gdzie mam nieruchomość to woda tez cos koło 1,5zł a kanalizy nie
    ma.

  • 13. Data: 2012-05-17 14:16:50
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 17 Maj, 09:57, "_THX." <j...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Czy przy cenach wody z wodociągów (osobny podlicznik do podlewania, bez
    > ścieków), które mają nadejść, może się opłacać podlewanie terenu zielonego (2-3
    > tys. m2) poprzez wywiercenie własnej kilkunastometrowej studni?

    Studnia nie jest droga, ojciec kombinował różne warianty a w końcu
    wynajął dwóch facetów z ręcznym świdrem, wydziabali te paręnaście
    metrów, założyli rurę z filtrem w sumie za 2 tysiące chyba. Do tego
    studzienka i pompa drugie 2, tysiak rezerwy i w 5 tysiącach się
    powinieneś zmieścić.

    Pzdr.
    L.

  • 14. Data: 2012-05-17 14:41:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 maja 2012 14:16:50 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    > metrów, założyli rurę z filtrem w sumie za 2 tysiące chyba. Do tego
    > studzienka i pompa drugie 2, tysiak rezerwy i w 5 tysiącach się

    Kupić rure, pogadać ze strażakami i za smiesne pieniądze rura w ziemi;)
    Podjada wozem strazackim, pompe podłącza , pół godzinki i zrobione jak grunt dobry i
    wody płytko