  • 11. Data: 2015-01-17 11:08:09
    Temat: Re: Podłoga dla przedszkolaka
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Witam
    Tego jeszcze nie bylo,wiec zaproponuję.
    Cykliniarka.
    Jeśli podloga w dobrym stanie,to warto w nią zainwestować.Odwdzięczy się.
    Nie jestem zwolennikiem olejowania(pokostowania)podlóg jak leci,ale jest to najlepszy
    sposób na dlugotrwale utrzymanie podlogi w dobrym stanie.
    Nie zniszczysz jej dlugotrwaly jeżdżeniem fotelem na kólkach,imprezą w butach czy
    przestawianiem mebli.
    A tam,gdzie się dzieciaki bawią,można im wydzielić kawalek wykladziny na podlodze.
    Tak ja bym zrobil.Ty zrobisz jak chcesz,ale podlogę masz tylko jedną...
    Pozdro dolniak

  • 12. Data: 2015-01-17 11:10:02
    Od: wolim <n...@p...tu>

    > Nie piłem. Piszę bo mi ścieło. Wystarczyło 2x warstwa pianki i panele
    > klawiszują. Nigdy więcej 2x warstw pianki, a już na pewno nie na
    > wykładzinę.

    Przeczytaj jeszcze raz, od początku, to co napisałem.
    Nie pisałem o kładzeniu paneli na wykładzinę.

  • 13. Data: 2015-01-17 11:37:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-01-17 11:10, wolim wrote:
    > Przeczytaj jeszcze raz, od początku, to co napisałem.

    Słusznie, zwracam honor.

  • 14. Data: 2015-01-17 14:05:05
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > Nie piłem. Piszę bo mi ścieło. Wystarczyło 2x warstwa pianki i panele
    > klawiszują. Nigdy więcej 2x warstw pianki, a już na pewno nie na
    > wykładzinę.

    Ale po co dawałeś aż 2*piankę? panele potrzebują solidnego podparcia,
    krzywa wylewka nie jest takim i efekt tego jest znany.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 15. Data: 2015-01-17 16:00:17
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 16 stycznia 2015 00:41:31 UTC+1 użytkownik Radek D napisał:
    > Niedługo będę miał do zrobienia podłogę w pokoju dla dwóch
    > przedszkolaków. Pokój ma jakieś 5,2m x 4,5m - czyli jakieś 25m^2.
    > Teraz są tam na podłodze deski - blisko 30letnie - ale w dobrym stanie
    > tylko, że zdarzają się 1-3mm różnice poziomów pomiędzy nimi.
    >
    > Co możecie polecić na podłogę w cenie do 1000zł za te 25m^2 ?
    > Czy kłaść wykładzinę na deski czy coś innego ? Ma to wytrzymać we w
    > miarę dobrym stanie przez 7-10lat. Jakieś sugestie ?
    >
    > ---
    antywirusowe Avast.

    tak małe różnice wyrównasz klejem na trudne podłoża do płytek. kawałek mojego
    mieszkania było kiedyś korytarzem na klatce schodowej. Deski przed drzwiami były
    wytarte na centymetr i więcej. Poszedł klej atlas na trudne podłoża i na to
    przyklejona klejem budowlanym B-costam ( bardzo gęsty wikol) płyta pilśniowa.
    Połączenia płyt przetarte papierem ściernym żeby wyrównać. Na to wykładzina PCV.
    Ponad 20 lat już tak jest i jest dobrze. Wykładzina w międzyczasie była zmieniana.

  • 16. Data: 2015-01-18 00:31:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2015 00:41:41 +0100, Radek D napisał(a):

    > Co możecie polecić na podłogę w cenie do 1000zł za te 25m^2 ?

    Cyklinowanie, wyjdzie 500 zl. Potem olejowosk albo lakier i masz w sumie
    1000 zl ;)
    Po diabla zakrywac deski, jesli sa w sobrym stanie?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 17. Data: 2015-01-18 16:52:02
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu piątek, 16 stycznia 2015 09:13:56 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Myślę że zależy jaka wykładzina.
    > Zawsze podziwiam wykładziny w hotelach, tysiące ludzi tam łazi a wykładziny w super
    stanie są. Ostatnio w Karpaczu w Gołębiewskim się temu przyglądałem. Hotel chyba ma
    już ze 3 lata, ludzi tysiące się przewija a raczej wykładzin od nowości nie
    zmieniali.

    Takie wykladziny do hoteli kosztuja 300-400 zl/m2, albo wiecej.
    Ukladane sa w specjalnej technologii, ktora kosztuje ca. drugie tyle.
    Poza tym, codzienne odkurzanie utrzymuje wykladzine w dobrym stanie przez cale lata.