  • 11. Data: 2016-02-04 13:18:51
    Temat: Re: Podłoga winylowa
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:63380c88-a7c4-46b6-a333-5a3c46f9b623@googlegrou
    ps.com...
    Mam w mieszkaniu w tym momencie deske barlinecka.
    Po ośmiu latach latach już nie mogę na nią patrzeć.

    Co jest nie tak z tą deską?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2016-02-05 09:01:43
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Co jest nie tak z tą deską?
    żeby była jasność to jest najtańsza deska grubości 10 mm
    kupiona za 60 zł/m2 w markcecie 8 lat temu.
    Chyba z Barlnika ale głowy nie dam sobie uciąć
    Kwestie są dwie.
    Ja używam tej podłogi do chodzenia,
    zero dywanów,
    chodzenia w skarpetkach,
    rysy od krzeseł
    itd. :)
    Podłoga nie jest szanowna i na taką wygląda rysy dziury itd.
    Podłoga nie była szanowana

    Kwestia techniczna.
    na panelach gdzie jest największy ruch pojawiłu się dziurki
    akurat tam gdzie mam okno balkonowe wiec jak słońce przyświeci to widać.

  • 13. Data: 2016-02-05 09:05:56
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Musisz zrobic nadlewke z masy samopoziomujacej.
    > Najwazniejsze, zeby poziomy byly rowne na styku. Kawalek dalej juz nie musi byc
    idealnie do poziomu. I tak nikt nie zauwazy.

    A podkład 10 mm np.2X5mm zrobione na przkładkę
    i na to położyć panele 5 mm?
    Robie sobie wszystko sam w domu ale kurcze nie chcę się bawić w wylewki.
    Starzeję się:)

  • 14. Data: 2016-02-05 09:08:19
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Klejona tylko na brzegach

    dla wyjaśnienia
    czyli masz panele położone na podłodze
    a brzegi podłogi są przyklejone po brzegach?

  • 15. Data: 2016-02-05 09:12:48
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 09:01:46 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > Ja używam tej podłogi do chodzenia,
    > zero dywanów,
    > chodzenia w skarpetkach,
    > rysy od krzeseł
    > itd. :)

    Ja mam w mieszkaniu deskę trójwarstwową, extremalnie tanie toto nie było
    (120 zł/m2 OIDP). Krzesła, stoły i dzieci dewastują taką podłogę dość
    skutecznie, choć pilnujemy (naklejki filcowe od spodu na każdym
    krześle, fotelu i stole), myjemy często żeby piachu i tarcia nie było itp.
    Podłoga ma jakieś 7 lat, w większości trzyma się dobrze, ale miejscami
    jest już nieźle wyeksploatowana.
    Żona myśli o winylach w nowym domu, mieliśmy przez jakiś czas katalog
    Tarketta bodajże, z wyglądu i macawszy to taka podłoga wydaje się być
    niegłupia. No i na pewno będzie odporniejsza niż miękkie drewno...

    L.

  • 16. Data: 2016-02-05 12:16:36
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    na panelach gdzie jest największy ruch pojawiłu się dziurki
    akurat tam gdzie mam okno balkonowe wiec jak słońce przyświeci to widać.

    Ja mam najtańsze sztuczne panele i po 14 latach wyglądają lepiej niż podłoga
    z Twojego opisu.
    Żona chciała kiedyś wymienić na prawdziwą deskę, ale widzę, że deska jest
    materiałem mniej wytrzymałym.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2016-02-05 12:20:41
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 12:12:04 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> [...]
    > z Twojego opisu.
    > Żona chciała kiedyś wymienić na prawdziwą deskę, ale widzę, że deska jest

    Jakby to było dębowe i jakoś utwardzane to pewnie by było lepiej,
    a tak to drewno jest podatne na punktowe naciski i tarcie, żadne odkrycie
    Ameryki :> Niby można to cyklinować, ale warstwa "prawdziwego" drewna
    na tym czymś to pewnie z centymetr albo i mniej, więc raczej szkoda zachodu.

    L.

  • 18. Data: 2016-02-05 18:24:42
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    > na tym czymś to pewnie z centymetr albo i mniej, więc raczej szkoda zachodu.

    jak masz klejoną to może.
    ja mam pływająco to tego nikt nie chce się podjąć bo nierówno się wyszlifuje,
    a druga rzecz jak sam się za to wziął bez odkurzacza to syf będzie co nie miara

  • 19. Data: 2016-02-05 18:57:42
    Od: Bolko <s...@g...com>

    http://allegro.pl/panel-winylowy-wicanders-arcadian-
    soya-pine-150zl-
    i5912646673.html

    Takie coś?
    Dla mnie ma ta zalete że ma grubość 10 mm czyli tyle co obecna,
    Wiec odpadają dodatkowe koszty: wylewki, podkłady itd.

  • 20. Data: 2016-02-05 21:38:09
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 09:05:58 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > i na to położyć panele 5 mm?
    > Robie sobie wszystko sam w domu ale kurcze nie chcę się bawić w wylewki.

    Jakie panele?
    Klient chce miec PCV. To trzeba przykleic do podloza.