  • 1. Data: 2019-11-27 17:53:14
    Temat: Podłogówka w bloku
    Od: Bolko <s...@g...com>

    ak wszyscy chwalą w domach
    Ma o sens w bloku?

  • 2. Data: 2019-11-27 19:36:02
    Temat: Re: Podłogówka w bloku
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Bolko napisał:

    > ak wszyscy chwalą w domach
    > Ma o sens w bloku?

    A co to jest "blok"? Teraz wszędzie budują "apartamentowce". Gdy nazwać
    to blokiem, zaraz ktoś się obraża. No więc przeróbka w starym sensu nie
    ma. Za to w nowym... Chyba niczego wyższego niż kilka pięter nie buduje
    się teraz inaczej, niż z ogrzewaniem w podłodze, nieotwieranymi oknami
    i powietrzem z rurki. Gdy ktoś w domu by chciał jednak mieć inaczej,
    musi sam postarać się o coś małego.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2019-11-29 23:08:07
    Od: Kadar <o...@g...com>

    W dniu środa, 27 listopada 2019 17:53:16 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > ak wszyscy chwalą w domach
    > Ma o sens w bloku?

    Mam podłogówkę w bloku. Zainstalowałem bo mieszkam (teraz nie mieszkam) na parterze
    od garażu jedzie zimno jak holera. Bez podłogówki w niektóre dni byłby problem.
    Kadar