  • 1. Data: 2011-04-13 06:39:40
    Temat: Podwójne gniazdko SAT.
    Od: Yac <n...@n...pl>

    Witam,
    jestem na etapie rozprowadzania kabli koncentrycznych do domu - z
    "talerza" do miejsc gdzie mogą się znajdować telewizory. Nie chcę
    później kłaść kabli wierzchem.
    W związku z tym, że nowe dekodery HD z nagrywarkami używają dwóch
    przewodów (pewnie po to, żeby coś innego nagrywać i oglądać) chciałbym w
    każdym takim punkcie wystawić sobie po 2 kable.
    Jakimi gniazdkami to rozwiązać? Ogólnie jestem zdecydowany na gniazdka
    Legranda z serii Sistena Life, ale tam znalazłem tylko gniazdko R TV
    SAT, a na tym mi nie zależy. Jest jakiś sposób na wyprowadzenie
    podwójnego gniazdka SAT z 2 oddzielnych przewodów tak aby nie dawać koło
    siebie dwóch gniazdek R TV SAT? A może da się to rozwiązać jakoś inaczej?

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2011-04-13 07:51:44
    Temat: Re: Podwójne gniazdko SAT.
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Jest jakiś sposób na wyprowadzenie
    > podwójnego gniazdka SAT z 2 oddzielnych przewodów tak aby nie dawać koło
    > siebie dwóch gniazdek R TV SAT?

    ja mam coś takiego:
    http://www.dipol.com.pl/gniazdo_gis-f1-2-p_podtynkow
    e_do_indywidualnych_instalacji_satelitarnych_R62191.
    htm
    ten środek jest wyjmowany i może da się dopasować do jakiejś
    wielokrotnej ramki, razem z elektryką czy gniazdem sygnałowym (bo
    uprawnienia trzeba też rozdzielić...)
    znalazłem jeszcze to:
    http://www.dobregniazdka.pl/i/kontakt-simon/gniazdo-
    sat-bialy/4895
    dwa takie wchodzą do jednej ramki, a simon ma ramki wielokrotne...
    tylko cena raczej...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2011-04-13 08:13:15
    Od: "PH" <P...@p...news>

    p.googlegroups.com...
> [...]

    ten środek jest wyjmowany i może da się dopasować do jakiejś
    wielokrotnej ramki, razem z elektryką czy gniazdem sygnałowym (bo

    --------------------------
    ja zrobiłem samoróbę :) w oparciu o legrand cariva (ale oczywiście
    wątkotówrca powinien wziąc zaslepkę ze swojej serii)
    zaślepak + 2xF
    cenowo wyszło podobnie jak to w linku

  • 4. Data: 2011-04-13 18:28:53
    Od: Yac <n...@n...pl>

> [...]
    > ja zrobiłem samoróbę :) w oparciu o legrand cariva (ale oczywiście
    > wątkotówrca powinien wziąc zaslepkę ze swojej serii)

    pomysł z zaślepką wygląda interesująco. Nie ma problemu z jej
    przystosowaniem?

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 5. Data: 2011-04-13 20:27:07
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    tez szukałem i w końcu znalazłem gniazda satela

    coś podobnego tylko na 2 złącza
    http://www.satel.com.pl/pl/index.php?action=katalog/
    produkcja&id=gis
    Wziałem od nich wszystkie: komputerowe, telefoniczne, satelitarne, do anteny
    naziemnej itp

    --
    ---
    uciu

  • 6. Data: 2011-04-13 20:29:36
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    >ja mam coś takiego:
    >http://www.dipol.com.pl/gniazdo_gis-f1-2-p_podtynko
    we_do_indywidualnych_instalacji_satelitarnych_R62191
    .htm

    to to samo co pisałe -> satel

  • 7. Data: 2011-04-15 06:54:34
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Yac", dnia 13-04-2011 o godzinie 08:39:40 w wiadomości
    <news:io3gfa$pn7$1@news.onet.pl> napisał/a:

    > Witam,
    > jestem na etapie rozprowadzania kabli koncentrycznych do domu - z
    > "talerza" do miejsc gdzie mogą się znajdować telewizory. Nie chcę
    > później kłaść kabli wierzchem.

    Jestem na tym samym etapie z tym, że potrzebuję jeszcze do tego gniazdo
    lan. Jeżeli nie masz tego w planie to pomyśl także o skrętce utp.
    Praktycznie wszystkie nowe tunery mają teraz wyjścia lan. Ja właśnie tak
    robię. Ciągnę 2xsat i 1xlan.
    Co do gniazdek to jedyne co mi wpadło w oczy to takie:
    http://allegro.pl/gniazdo-koncowe-onyx-2-x-sat-hurt-
    trojmiasto-i1546131205.html
    ale niestety nie ma lanu i nigdzie nie znalazłem czegoś takiego.
    Strasznie mi się to nie podoba, ale trzeba będzie się pogodzić z dwoma
    gniazdami bo innego wyjścia nie widzę.

    BTW: Instalację budujesz w oparciu na multiswitch czy diseqc?

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

  • 8. Data: 2011-04-15 07:20:31
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

> [...]

    ale niestety nie ma lanu i nigdzie nie znalazłem czegoś takiego.
    Strasznie mi się to nie podoba, ale trzeba będzie się pogodzić z dwoma

    BTW: Instalację budujesz w oparciu o multiswitch?

  • 9. Data: 2011-04-15 08:05:34
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Yac" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Witam,
    > pomysł z zaślepką wygląda interesująco. Nie ma problemu z jej
    > przystosowaniem?

    w przypadku carrivy nie było
    robiłem tak zarówno 2xSat jak i wyjścia na głośniki (4x i 2x)

  • 10. Data: 2011-04-17 11:21:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-04-13 08:39, Yac pisze:
> [...]
    > siebie dwóch gniazdek R TV SAT? A może da się to rozwiązać jakoś inaczej?

    Z talerza ? Po pierwsze to musisz zrobic sobie instalacje z
    multiplexerem i od niego ciagnac kable. Do multiplexera ciagniesz 4
    kable z konwertera quattro (NIE QUAD)