  • 1. Data: 2011-04-12 19:02:06
    Temat: Przyłącz gazu - czy konieczny
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    Witam

    W projekcie mam uwzględnioną instalację gazową w domu, uzgodnioną trasę
    przyłącza z sieci oraz wydane warunki (inna sprawa, że się przeterminowały).
    Mam zamiar przygotować dom pod podłączenie gazu, wykonać wewnątrz
    instalację jednak na chwilę obecną nie chcę zawierać umowy z dostawcą
    ani wykonywać przyłącza.

    Czy nie będzie to powodować problemów z odbiorem budynku?
    Logicznie myśląc nie, ale w tym kraju to trudno wyczuć...

    --
    M.

  • 2. Data: 2011-04-13 06:03:38
    Temat: Re: Przyłącz gazu - czy konieczny
    Od: lopi1 <w...@p...onet.pl>

    On 12 Kwi, 21:02, Skimir <p...@M...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czy nie będzie to powodować problemów z odbiorem budynku?
    > Logicznie myśląc nie, ale w tym kraju to trudno wyczuć...

    Szafka gazowa na ścianie budynku, czy w linii ogrodzenia. Jeśli w
    linii ogrodzenia, które jest oddalone od budynku to GSG
    najprawdopodobniej (taka praktyka) uzgodniło tylko przyłącze od sieci
    do szafki z kurkiem głównym i gazomierzem. Reszta instalacji
    zewnętrzno-wewnętrznej ich nie interesuje i sam musisz się z tym
    bujać.

  • 3. Data: 2011-04-13 06:27:17
    Od: Robson <r...@...pl>

    Co to jest przyłącz? Chyba, że miał to być tryb rozkazujący, to powinno
    być: Przyłącz gaz!

  • 4. Data: 2011-04-13 07:20:57
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-12 21:02, Skimir pisze:
> [...]
    >
    > Czy nie będzie to powodować problemów z odbiorem budynku?
    > Logicznie myśląc nie, ale w tym kraju to trudno wyczuć...

    Nie wiem jak masz w projekcie - jeżeli tam pisze, że dom będzie
    ogrzewany piecem gazowym do do odbioru musi być ten gaz.

    U mnie kier bud. jak szykował papiery chciał ode mnie wszystkie odbiory
    w tym i odbiór wew. instalacji gazowej.

    Ale zapytaj swojego kierownika.

    Ariusz

  • 5. Data: 2011-04-13 07:48:58
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem jak masz w projekcie - jeżeli tam pisze, że dom będzie ogrzewany
    > piecem gazowym do do odbioru musi być ten gaz.

    E tam. Ja miałem w projekcie ogrzewanie gazem, zrobiłem kocioł stałopalny,
    gaz mam w granicy działki ale umowy z ZG nie zawierałem. Dom odebrany bez
    problemu.

    > Ale zapytaj swojego kierownika.

    O własnie. Bo co kraj to obyczaj

    Krzysiek

  • 6. Data: 2011-04-13 08:07:48
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-13 09:48, Kris pisze:
> [...]
    >
    > E tam. Ja miałem w projekcie ogrzewanie gazem, zrobiłem kocioł
    > stałopalny, gaz mam w granicy działki ale umowy z ZG nie zawierałem. Dom

    Może dlatego, że ja miałem projekt instalacji gaz razem z projektem domu
    zrobiony???

    > O własnie. Bo co kraj to obyczaj

    Z pewnością :)

    Ariusz

  • 7. Data: 2011-04-13 16:19:16
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Robson" <r...@...pl> wrote in message news:io3fo8$ltm$2@news.onet.pl...
    > Co to jest przyłącz? Chyba, że miał to być tryb rozkazujący, to powinno
    > być: Przyłącz gaz!

    Chodził do szkoły z tubylcami :-)

  • 8. Data: 2011-04-13 17:41:07
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    Czyli jednak na moje pytanie nie ma prostej odpowiedzi.
    Faktycznie muszę wypytać kierownika.

    Przyłącz - przyłącze... :-)

    Jeden z tubylców nie mógł zrozumieć jak poprosiłem o szpadel :-)
    Teraz już wiem - sztychówka!!!

    --
    M.

  • 9. Data: 2011-04-13 17:45:04
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-04-13 09:20, Ariusz pisze:

    > U mnie kier bud. jak szykował papiery chciał ode mnie wszystkie odbiory
    > w tym i odbiór wew. instalacji gazowej.

    No dobrze. Wewnętrzną instalację gazową mogę zrobić.

    Nie chcę się tylko podłączać do sieci. Może kiedyś...

    --
    M.

  • 10. Data: 2011-04-17 06:44:17
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Skimir napisał:

    > Jeden z tubylców nie mógł zrozumieć jak poprosiłem o szpadel :-)
    > Teraz już wiem - sztychówka!!!

    Ja kiedyś przyjeżdżam na budowę, patrzę..., a tu stoi zbite z desek
    'coś' na czym ułożone są deski i murarze z tego murują...

    Pytam ich czy tego koziołka przywieźli swojego, czy zrobili z desek na
    budowie?

    Słyszę żywiołowe 'Hahaha'... Nie kumam o co chodzi i pytam z czego się
    śmieją :-)))

    Oni śmiali się, że ja na to coś mówię 'koziołek'. Po ichniemu, to jest
    kobyłka...

    pozdr
    Robert G.