  • 1. Data: 2011-04-12 10:01:50
    Temat: profile cw
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,

    czy pionowe profile "cw" do zabudowy gk w przypadku przedścianki mocuje
    się do ściany właściwej za pomocą es'ów?

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 2. Data: 2011-04-12 10:10:29
    Temat: Re: profile cw
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "lukas" <l...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > czy pionowe profile "cw" do zabudowy gk w przypadku przedścianki mocuje się
    > do ściany właściwej za pomocą es'ów?

    a co to za ścianka? instalacyjna? ile przed ścianą właściwą stoi?
    można uzyć uchwyty ES, ale wtedy zamiast profilu UW i CW dać UW30 na dole i
    górze, a konstrukcję ściany zbudować z CD60.
    Największa zaleta tego rozwiązania to to, że CW30 i CD60 pewnie i tak kupisz do
    zabudowy poddasza. Będzie mniej odpadów i paczek z profilami na budowie.

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2011-04-12 10:20:39
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 12-04-2011 o 12:10:29 Bartek <bk*n@v.atonet.pl> napisał(a):

    > a co to za ścianka? instalacyjna? ile przed ścianą właściwą stoi?
    > można uzyć uchwyty ES, ale wtedy zamiast profilu UW i CW dać UW30 na
    > dole i górze, a konstrukcję ściany zbudować z CD60.

    instalacyjna ścianka to ma być, dlatego nie z CD robiona, tylko z CW.
    Przedścianka ma być zrobiona z CW75, a oddalona (odległość profil -
    ściana) od ściany właściwej jakieś 1-2 cm (zależy od pionu ściany - stare
    budownictwo). Wiem, że do CD daje się eEsy, ale do CW?

  • 4. Data: 2011-04-12 21:34:57
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "lukas" <l...@w...pl> wrote:

> [...]
    > od ściany właściwej jakieś 1-2 cm (zależy od pionu ściany - stare
    > budownictwo). Wiem, że do CD daje się eEsy, ale do CW?

    Do CW generalnie nie daje się nic... Profile UW i CW służą do budowy ścian i
    mają wystarczającą wytrzymałość, żeby ich nie mocować do niczego. Problem w tym,
    że w przedściance da się usztywnić tylko jedną stronę tych profili. Drugą można
    w usztywnić dodatkowym profilem poziomym albo, jeśli jest możliwość, paskami
    płyty gk.
    Zamiast skręcać profile, można je nawiercić i nitować.
    Jeśli odsunąłbyś więcej niż 2cm, to można byłoby zrobić to tak jak jest na
    stronie 30:
    http://www.knauf.pl/cms_media/karty_systemowe/W61.pd

    Ja bym chyba jednak zbudował tę ściankę z CD60 i esów.

    --
    Bartek

  • 5. Data: 2011-04-13 08:54:20
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 12-04-2011 o 23:34:57 Bartek <bk*n@v.atonet.pl> napisał(a):

    > Ja bym chyba jednak zbudował tę ściankę z CD60 i esów

    a kable i rurki (dużo ich nie ma), puścił za profilami cd i/lub w ścianie
    właściwej

  • 6. Data: 2011-04-13 18:51:21
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "lukas" <l...@w...pl> wrote:

    > a kable i rurki (dużo ich nie ma), puścił za profilami cd i/lub w ścianie
    > właściwej

    Dokładnie tak. Ruszt z CD60 i esów będzie bardzo wytrzymały, zwłaszcza z
    podwójnym :) płytowaniem.

    --
    Bartek