  • 1. Data: 2011-04-12 07:11:21
    Temat: Kamera na budowie
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    Witam !

    Kiedyś była tu dyskusja dotycząca zdalnego monitorowania budowy.
    Jeśli kogoś interesuje ten temat to tu jest link do obrazu on-line
    kamery GSM na jakieś budowie:
    http://sk4.telekamera.pl/viewer.htm?id=00501B034B06&
    name=Budowa

    Paweł

  • 2. Data: 2011-04-12 07:35:20
    Temat: Re: Kamera na budowie
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Paweł" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Kiedyś była tu dyskusja dotycząca zdalnego monitorowania budowy.
    > Jeśli kogoś interesuje ten temat to tu jest link do obrazu on-line kamery

    no i sobie pomonitorujesz budowę do sso lub ssz a potem, że tak powiem -
    dupa.
    samo monitorowanie z jednej kamery jest warte tyle co kot napłakał. Przed
    kamerą praca wre, za kamerą materiały budowlane opuszczaają plac budowy, a
    potem "wode lej, piasek syp - materiału nie żałuj" :).... Bajer i tyle -
    bardziej dla własnopotrzebowego archiwizowania stanu prac niż monitorowania
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2011-04-12 07:54:13
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
    name=Budowa

    ja mam w lepszej jakosci ale rzadziej :)

    b.

  • 4. Data: 2011-04-15 11:02:19
    Od: gary <g...@c...pl>

    W dniu 2011-04-12 09:54, Budyń pisze:
> [...]
    >>> http://sk4.telekamera.pl/viewer.htm?id=00501B034B06&
    name=Budowa

    > ja mam w lepszej jakosci ale rzadziej :)

    niezła temperatura
    32 st C
    nawet wewnątrz jakiegoś pomieszczenia

  • 5. Data: 2011-04-15 11:39:41