  • 11. Data: 2009-01-07 23:07:47
    Temat: Re: Pomidory hamer...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 7 Jan 2009 22:52:52 +0100, piotrh napisał(a):

    > Bez kozery powiem: pińcet!

    Twój sceptycyzm doprowadził Cię do absurdu.

  • 12. Data: 2009-01-07 23:08:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 7 Jan 2009 23:24:00 +0100, Dirko napisał(a):

    > W wiadomości news:gk387q$6t3$1@achot.icm.edu.pl piotrh

    > Hejka. Tak z głupia frant? :-D
    > Pozdrawiam kabaretowo Ja...cki

    A co mu tam szkodzi, zwłaszcza z głupia :-)

  • 13. Data: 2009-01-08 10:04:26
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik ? napisał:

    > Jeszcze nie wiesz, czy wzejdą.

    I czy zgorzel siewek nie dopadnie , czy spóźnione
    przymrozki po wysadzeniu nie załatwią, czy będzie tak ciepło żeby się
    owoce zawiązywały, czy zaraza ziemniaczana nie opanuje, czy będą mi
    smakowały...?
    To na razie cieszę się nasionami. Jeśli nie wzejdą, dam znać skoro to
    dla Ciebie takie ważne.

    Barbara

  • 14. Data: 2009-01-08 10:11:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 08 Jan 2009 11:04:26 +0100, Barbara Miącz napisał(a):

> [...]
    > smakowały...?
    > To na razie cieszę się nasionami. Jeśli nie wzejdą, dam znać skoro to

    Zdaje się, że nawet to sprawa życia i śmierci, bo tak na dobrą sprawę to
    przecież sam nie wie nawet, czy dożyje wiosny... Taki to ma ciągle tysiąc
    powodów do strachu ;-)

  • 15. Data: 2009-01-08 10:30:52
    Od: "mirzan" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > To na razie cieszę się nasionami. Jeśli nie wzejdą, dam znać skoro to
    > dla Ciebie takie ważne.

    Nasiona pomidorów mają dobrą żywotność.W tej chwili sprawdzam nasiona około
    dziesiecioletnie,ponad 20 różnych i większość kiełkuje.
    mirzan

  • 16. Data: 2009-01-08 16:05:01
    Od: "mirzan" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Melduję,że przesyłka z nasionami dotarła.Jedenaście odmian pomidorów i jedna
    porcja tomatillo.Podziękowania.
    Wcześniej kupiłem kilkanaście odmian,jutro zrobię spis stanu posiadania nasion
    pomidorów i przedstawię.
    Mirzan

  • 17. Data: 2009-01-09 08:20:09
    Od: "mirzan" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Wcześniej kupiłem kilkanaście odmian,jutro zrobię spis stanu posiadania
    nasion
    > pomidorów i przedstawię.

    Moje pomidory:
    Early Girl,Mr.Stripey,Yellow Bell,Mountain Gold,Snow White,Persimon,
    Orange Russian,San Marzano,Howard German,Brandywine,Orange Strawberry
    oraz Cisineros Tomatillo http://www.reimerseeds.com/cisineros-tomatillo.aspx

    Kupione na Allegro:
    Banana Legs,Green Zebra,White Wonder,Magnum,Costoluto Genowese,Ildi,Oranze,
    Mortgate Lifter,Czarne Bawole Serce.

    Stare własne nasiona,ok 2 różnych,De Barao,Roma,Bawole Serce,Zelandia...

    Kto ma jakie?
    Mirzan

  • 18. Data: 2009-01-09 08:56:31
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 9 Sty, 09:20, "mirzan" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > Mortgate Lifter,Czarne Bawole Serce.
    >
    > Stare własne nasiona,ok 2 różnych,De Barao,Roma,Bawole Serce,Zelandia...

    Lepiej napisz po ile roślin wysadzasz, przerabiasz czy sprzedajesz
    nadmiar?

  • 19. Data: 2009-01-09 09:05:19
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gk71bp$7j3$1@inews.gazeta.pl mirzan
    <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Kto ma jakie?

    Hejka. Ja to dopiero będę mieć gdy w kwietniu kupię sadzonki odmiany
    "Brooklyn". Słyszałem wiele dobrego o odmianie "Paw" ale podobno już nigdzie
    nie można dostać jej nasion. :-(
    Pozdrawiam pomidorowo Ja...cki

  • 20. Data: 2009-01-09 10:02:09
    Od: "mirzan" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Lepiej napisz po ile ro=B6lin wysadzasz, przerabiasz czy sprzedajesz
    > nadmiar?

    Planuję wysadzić ok 25 odmian po 3-4 rośliny,albo więcej odmian po 2-3
    rośliny.Nie sprzedaję pomidorów ani innych owoców,przy małej ilości,
    nie opłaca się,przy dużej ilości trzeba się nadźwigać i stać godzinami.
    Pozdrawiam.Mirzan