    From: Usrobo <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Pora się ubezpieczyć !!
    Date: Thu, 12 Feb 2009 13:03:34 +0100

    Witam grupowiczów

    mam nadzieje ze część z .budowanie tez tu zagląda wiec moze też sie
    wypowiedzą.

    Przyszła kolej na ubezpieczenie domu, zbliża się sezon huraganów, tornad
    i powodzi i chciałbym w końcu ubezpieczyć swój dom.

    Proszę o radę jakie towarzystwo/ firmę wybrać?
    Może ktoś doradzi z własnego doświadczenia.

    Głównie interesuje mnie sposób wypłacania ewentualnego odszkodowania.
    Wiem ze sporo ubezpieczalni kusi niskimi opłatami, bonusami itp.
    ale gdy dochodzi to wypłaty to woda była za mokra, to dach zle
    usytuowany względem stron świata, to wina gospodarza bo miał oglądać
    Kreta i przygotować się na tornado.

    Gdzie kategorycznie nie pytać o ubezpieczenie domu ?

    michał