  • 1. Data: 2011-05-09 17:30:36
    Temat: Poszukuje tulipanowcow
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>

    Witam!

    Poszukuje 3-4 metrowych tulipanowcow klasycznych (6 szt.) do posadzenia
    teraz. Czy ktos moze polecic szkolke ktora ma takie drzewa?

    pozdrawiam

    H.

  • 2. Data: 2011-05-09 17:54:01
    Temat: Re: Poszukuje tulipanowcow
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Huaskar" napisał w wiadomości grup

    Witam!

    Poszukuje 3-4 metrowych tulipanowcow klasycznych (6 szt.) do posadzenia
    teraz. Czy ktos moze polecic szkolke ktora ma takie drzewa?

    A właśnie.
    Mój tulipanowiec ma 5 lat i nadal nie kwitnie.
    Czekać jeszcze dwa lata z prośbą o kwiaty na posta ?

  • 3. Data: 2011-05-09 18:56:25
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>

    > A właśnie.
    > Mój tulipanowiec ma 5 lat i nadal nie kwitnie.
    > Czekać jeszcze dwa lata z prośbą o kwiaty na posta ?

    Nie jestem pewien czy nie trzeba poczekac 2x tyle.

    H.