  • 11. Data: 2023-10-06 18:29:39
    Temat: Re: Prad tanieje
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 5 października 2023 o 23:17:38 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):
> [...]
    dochodu. Obowiazuje podatek zryczałtowany liczony od przychodu. To co napisałem to
    fakty.
    Potrafisz przeliczy.c czy to źle czy dobrze jednak dla tych co mają nieruchomości na
    wynajem?

  • 12. Data: 2023-10-06 23:44:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 6 października 2023 o 18:29:41 UTC+2 Kris napisał(a):

> [...]
    fakty.
    > Potrafisz przeliczy.c czy to źle czy dobrze jednak dla tych co mają nieruchomości
    Zle bo na zasadach ogolnych mogli by odliczac koszty I placic podatek od dochodu.
    Spłata kredytu jest takim kosztem. W efekcie przy dobrej optymalizacji kosztów nie
    płacili by nic. A przy danych jakie dał rad rocznie ponad trzy tysiące beda musieli w
    zębach do US zaniesc. Faktycznie raj dla wynajmujacych. Ale niedługo wynajmujacy beda
    płacili mniej. Drastycznie spadna czynsze za które wynajmuja. Na rynku najmu zostaną
    tylko ci którzy pozyskali darmo. Jest bajka w której misio ma mały rozumek. Ten misio
    przy tobie jest geniuszem.

  • 13. Data: 2023-10-07 14:18:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 6 Oct 2023 03:47:22 -0700 (PDT), w
    <d0218dd1-c933-4487-aa00-7a13266e889dn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    dochodu. Obowiazuje podatek zryczałtowany liczony od przychodu. To co napisałem to
    fakty.
    > Tak bardzo boisz się tego ze nieruchomości i czynsze stanieja ze wymyslasz
    niemozliwe do zrealizowania scenariusze zeby się uspokoić. Nic ci to nie da. Z
    demografia wygrać się nie da.

    :D Nie boję i nikt się nie boi. Po prostu lubię patrzeć jak twoja choroba
    psychiczna (wyparcie) ujawnia się i celowo ją pielegnuję :))

  • 14. Data: 2023-10-07 17:36:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 7 października 2023 o 14:19:41 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > :D Nie boję i nikt się nie boi. Po prostu lubię patrzeć jak twoja choroba
    > psychiczna (wyparcie) ujawnia się i celowo ją pielegnuję :))
    Mow za siebie. Oczywiście ze ludzie się boja jak zaczyna im się ziemia pod nogami
    obsuwać. Kilka razy w tygodniu na portalach informacyjnych artykuły ze w niemczech
    kryzys w budownictwie. Deweloperzy się likwiduje, stanęła budowa nowych domow a
    mieszkania i czynsze tanieją. Tak pisza w artykułach i to nie moj
    wymysł. Zjawisko zwiazane jest z demografia. szwaby duzy przyrost naturalny mieli w
    czasie wojny. szwabki nie załowały kroku zęby się rozmnazac bo taki miały
    patriotyczny obowiazek. To ktoś powie ze u nas dopiero za kilka lat będzie to co u
    szwabów. Ale to głupiec będzie bo szwaby zyja o prawie pięć lat dłuzej niz Polacy.
    Roznica w czasie moze być na rok ale nie wiadomo w ktora stronę.

  • 15. Data: 2023-10-07 19:44:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 7 Oct 2023 08:36:15 -0700 (PDT), w
    <4f015406-9852-4c27-9231-05916ace34bfn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    Roznica w czasie moze być na rok ale nie wiadomo w ktora stronę.

    350 tys. imigrantów muzułmańskich zrobi swoje. PiS teraz wygra i sprowadzi
    następne 350 tys. Nic z tym nie zrobisz, będzie mega popyt :D

  • 16. Data: 2023-10-07 20:48:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 7 października 2023 o 19:47:15 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > 350 tys. imigrantów muzułmańskich zrobi swoje. PiS teraz wygra i sprowadzi
    > następne 350 tys. Nic z tym nie zrobisz, będzie mega popyt :D
    Wierzysz w ten tvnowski debilizm?

  • 17. Data: 2023-10-07 23:41:19

    Sat, 7 Oct 2023 11:48:11 -0700 (PDT), w
    <ad953e5e-b890-4239-8dc4-de122e5f8dc8n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    Roznica w czasie moze być na rok ale nie wiadomo w ktora stronę.

    A skąd, przecież te lewe wizy dostali sami blond biali o nordyckich rysach :D