  • 1. Data: 2023-10-04 12:44:54
    Temat: Prad tanieje
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W artykule w necie informacje dwie. Jedna powszechnie znana ze podniesli dla
    odbiorców indywidualnych limit itd. druga ze jakis prad staniał o 15%. Dla odbiorców
    to dobre i formacje jeśli zapłać trochę mniej za cisco musza kupić. Było do
    przewidzenia ze jakie czas po kacapskiej inwazji na Ukrainę bedacej w gospodarkach
    państw przede wszystkim europejskich zakłóceniem zostaną podjęte kroki zeby
    zakłócenie wyeliminować. Tak się tez stało. W tej chwili uważam ze chodzi o mozliwosc
    przetrwania do taniego pradu z elektrowni jądrowych a może rownolegle z nimi do
    produkującymi bardzo tanio prad termojądrowych. To wszystko źle wrozy na przyszłość
    małym przydomowych producentom prądu. Juz jest masło ciekawie a będzie jeszcze
    gorzej dla indywidualnej fotowoltaiki. Idea jest taka ze ten co robi prad na dachu ma
    go zuzyc sam.

  • 2. Data: 2023-10-05 01:15:44
    Temat: Re: Prad tanieje
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:4cd4f875-2442-41ec-9c3f-355270a9d15dn@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Prad tanieje

    Bajtek wstawił więcej chomików w kołowrotki.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 3. Data: 2023-10-05 01:44:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 5 października 2023 o 01:16:18 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:4cd4f875-2442-41ec...@googlegroups.com>

    > Bajtek wstawił więcej chomików w kołowrotki.
    >
    > --
    > Piter
    >
    > #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne
    Durnyś i tyle. Wszystkie rzady na swiecie kochają takich lekko uposledzonych jak ty .

  • 4. Data: 2023-10-05 07:15:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:b658e126-13a2-4706-86f9-5b29428acc24n@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Wszystkie rzady na swiecie kochają takich lekko uposledzonych jak
    > ty .

    przynajmniej ktoś kocha

  • 5. Data: 2023-10-05 20:13:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 4 Oct 2023 03:44:54 -0700 (PDT), w
    <4cd4f875-2442-41ec-9c3f-355270a9d15dn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > prad staniał o 15%

    A mieszkania staniały do 2000zł/m2.

  • 6. Data: 2023-10-05 23:17:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 5 października 2023 o 20:14:47 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Wed, 4 Oct 2023 03:44:54 -0700 (PDT), w
    > <4...@g...com>, Zenek Kapelinder

    > A mieszkania staniały do 2000zł/m2.
    Doczekasz się. Cykl demograficzny u ludzi w Polsce trwa 76 lat. Powojenny wyż
    demograficzny zaczał się 76 lat temu. Wszyscy którzy urodzili się w czasie wyzu musza
    umrzeć, jakas część z nich juz umarła. Wszyscy z pierwszego wyżu mieli i maja gdzie
    mieszkać. Stosunek urodzeń pierwszego wyżu do drugiego niżu który teraz potrzebuje
    mieszkań jest jak 3:1. Demograficzny młyn mieli wolno ale nieprzerwanie i
    systematycznie. W 2021 spis powszechny wykazał istnienie 1,8 mln pustostanow. Teraz
    jest ich w okolicach 2,5 miliona. Poltora roku temu dupę posiadajacym mieszkania do
    wynajęcia uratowali Ukraińcy. Teraz ratuje rzadowa propaganda wspomagana reklamami
    deweloperów chcacych sprzedac resztki mieszkań jakie maja zanim załamią się ceny.
    Rzad poczynił pewne kroki zeby dostac podatek od dochodów z najmu nawet jeśli najem
    będzie przynosił stratę. Została zlikwidowana mozliwosc opodatkowania na zasadach
    ogólnych czyli od dochodu. Obowiazuje podatek zryczałtowany liczony od przychodu. To
    co napisałem to fakty.

  • 7. Data: 2023-10-06 12:28:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 5 Oct 2023 14:17:36 -0700 (PDT), w
    <80946705-9193-48d7-bdab-c698c8f18956n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Doczekasz się.

    Tak, już tylko rok i mogę kupić twoją ruderę za 3000zł/m2. Zarób sobie :D

  • 8. Data: 2023-10-06 12:29:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <4...@g...com> napisał(-a):

    > W 2021 spis powszechny wykazał istnienie 1,8 mln pustostanow. Teraz jest ich w
    okolicach 2,5 miliona.

    A ceny międzyczasie x2 :D

  • 9. Data: 2023-10-06 12:31:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Została zlikwidowana mozliwosc opodatkowania na zasadach ogólnych czyli od dochodu.
    Obowiazuje podatek zryczałtowany liczony od przychodu. To co napisałem to fakty.

    Przy tych cenach najmu (cena najmu mieszkania 2500zł, opłaty 500zł) ryczałt od
    przychodu 8,5% to zbawienie dla wynajmujących i gwarancja większych zysków. I
    znowu dostałeś gołą dupą po twarzy od rządu :D

  • 10. Data: 2023-10-06 12:47:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 6 października 2023 o 12:32:06 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > przychodu 8,5% to zbawienie dla wynajmujących i gwarancja większych zysków. I
    > znowu dostałeś gołą dupą po twarzy od rządu :D
    Tak bardzo boisz się tego ze nieruchomości i czynsze stanieja ze wymyslasz niemozliwe
    do zrealizowania scenariusze zeby się uspokoić. Nic ci to nie da. Z demografia wygrać
    się nie da.