  • 1. Data: 2023-10-04 00:30:12
    Temat: Nijaki Tusk
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Obiecał ze zlikwiduje sprzedaz pradu z fotowoltaiki i zastąpienie sprzedaży innym
    korzystnym rozwiązaniem. Spodziewał bym się podatku od.fotowoltaiki. Ale się nie
    martwcie. Placforma przegra.

  • 2. Data: 2023-10-04 07:11:25
    Temat: Re: Nijaki Tusk
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 00:30 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Obiecał ze zlikwiduje sprzedaz pradu z fotowoltaiki i zastąpienie
    > sprzedaży innym korzystnym rozwiązaniem. Spodziewał bym się podatku
    > od.fotowoltaiki.

    Podaj linka, ja znam taki:

    https://oko.press/tusk-program-wlasny-prad

    "Na pierwszy plan względem tych propozycji wysuwają się jednak dwa inne
    pomysły:
    Utworzenie przynajmniej 700 wspólnot energetycznych opartych o OZE.
    Powrót do porzuconego przez rząd Zjednoczonej Prawicy systemu
    rozliczania się za prąd z fotowoltaiki. Chodzi o tak zwany system opustów"

    TG

  • 3. Data: 2023-10-04 12:29:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 4 października 2023 o 07:11:27 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > Powrót do porzuconego przez rząd Zjednoczonej Prawicy systemu
    > rozliczania się za prąd z fotowoltaiki. Chodzi o tak zwany system opustów"

    Z twojego linku
    PO po przejęciu rządów zapowiada kompleksowy program ułatwiający inwestycje w
    niewielkie i rozproszone instalacje odnawialnych źródeł energii. Na razie plan nie
    wychodzi poza dość ogólnikowe hasła, które są jednak zgodne z postulatami wielu
    ekspertów rynku energetyki i aktywistów klimatycznych.

    Czyli obiecuje gruszki na wierzbie. Czy manipulacja jest jak tv pokazuje bez własnego
    komentarza dwa nagrania tej samej osoby z roznych okresow i na nich ta osoba na
    jednym mowi czego nie zrobi a na drugim ze własnie zrobiła cos odmiennego niz
    zapewniała?

  • 4. Data: 2023-10-04 14:01:33
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 12:29 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > bez własnego komentarza dwa nagrania tej samej osoby z roznych okresow
    > i na nich ta osoba na jednym mowi czego nie zrobi a na drugim ze własnie

    Co jest w moim linku to wiem (Tusk chce wrócić do starego prosumenta),
    napisałeś, że zlikwiduje sprzedaż prądu z foto (czyli nowego prosumenta) i
    chce zastąpić go korzystniejszym rozwiązaniem. Myślałem, że gdzieś
    znalazłeś jego wypowiedź gdzie mówi o tym rozwiązaniu.

    TG

  • 5. Data: 2023-10-04 17:32:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 4 października 2023 o 12:29:11 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    na jednym mowi czego nie zrobi a na drugim ze własnie zrobiła cos odmiennego niz
    Sam znalazłeś ze na razie plan nie wychodzi ponad ogolnikowe hasła. I ze te hasła są
    zgodne z oczekiwaniami zielonych itp. Ty znalazłeś linka a jak Tuska co na YT to
    mówi. TVPiS od jakiegos czasu pokazuje jak obietnice Tuska kiedys zostały
    wprowadzone. Na jednym filmie Tusk mówi ze nie podniosą wieku emerytalnego a na innym
    jako premier informuje ze podnosi. Obydwa filmy powstały w czasie kiedy była TVPO.
    Komus takiemu z załozenia nie można wierzyć. I jak ktos taki mówi ze wprowadzi nowe
    lepsze rozwiązanie to na bank nie będzie to lepsze dla ludzi rozwiązanie.

  • 6. Data: 2023-10-04 17:48:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 17:32 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > załozenia nie można wierzyć. I jak ktos taki mówi ze wprowadzi nowe
    > lepsze rozwiązanie to na bank nie będzie to lepsze dla ludzi rozwiązanie.

    Do agitacji partyjnych mnie nie wciągaj.
    Czyli wychodzi, że kolejny raz napisałeś z dupy posta aby dowalić
    panelarzom.
    Tusk mówi, że trzeba przywrócić korzystniejsze warunki a Ty na tej
    podstawie twierdzisz, że dowali podatkiem jak wygra...
    Mam nadzieję, że chociaż ktoś Ci płaci za tą pisaninę, a nie, że Ty tak
    sam z siebie to wymyślasz...

    TG