  • 11. Data: 2010-09-03 08:11:28
    Temat: Re: Pralka w garderobie
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...netgrr> napisał w wiadomości
    news:i5p24a$ao4$1@ochlapek.sierp.net...

    > no napisałem :-) to planowo był WC, więc jest

    Skoro to było WC i nic nie zmieniles w instalacji wyciągowej to śmiało
    wstawiaj pralkę.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

    Dziękuję za donację.

  • 12. Data: 2010-09-03 09:40:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 06:28:18 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > - suszarka elektryczna (taka co wygląda jak pralka, koniecznie osobna!!!)
    > też w garderobie, która wytworzy tyle ciepła, że nie będzie żadnej wilgoci.

    Będzie. Pięknie popleśnieją ubranka, futerka i buciki.

  • 13. Data: 2010-09-03 09:53:35
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Będzie. Pięknie popleśnieją ubranka, futerka i buciki.

    Mylisz się jak zwykle. Masz suszarkę? Jaki typ?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 14. Data: 2010-09-03 14:30:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 11:53:35 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Mylisz się jak zwykle.

    To "jak zwykle" to już tylko Twoje zaokrąglenie z dużym nadmiarem.

    > Masz suszarkę? Jaki typ?

    Mam pralkosuszarkę Ardo. Ale nie w garderobie - na głowę nie upadłam.
    Jeszcze.

  • 15. Data: 2010-09-03 16:12:34
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Ikselka pisze:
    > A odkąd to pralka jest hermetyczna? - para z gorącego prania wylatuje z
    > niej wszelkimi szczelinami, zupełnie nieskrępowanie - choćby poprzez ten
    > sam kanał przestrzenny, którym wsypujesz proszek i wlewasz płyn. Pralka
    > musi odprowadzić parę na zewnątrz.

    przyznam nie zauwazylem/nie wyczulem aby pralka emitowala pare na
    zewnatrz, nie mam niestety higroskopu zadnego aby sprawdzic
    "organoleptycznie"...

    Sierp

  • 16. Data: 2010-09-03 16:56:45
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Jan Werbiński pisze:
    > - suszarka elektryczna (taka co wygląda jak pralka, koniecznie
    > osobna!!!) też w garderobie, która wytworzy tyle ciepła, że nie będzie
    > żadnej wilgoci.

    nie rozumiem tego... rozumialbym grzejnik, ale suszarka nie spowoduje,
    ze z pralki nie wydostanie sie wilgoc :-)
    oczywiscie w garderobie nie zamierzam prania suszyc - tylko wyjac i sio
    z garderoby :)

    Sierp

  • 17. Data: 2010-09-03 17:55:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 03 Sep 2010 18:12:34 +0200, Sierp napisał(a):

    > przyznam nie zauwazylem/nie wyczulem aby pralka emitowala pare na
    > zewnatrz, nie mam niestety higroskopu zadnego aby sprawdzic
    > "organoleptycznie"...

    Pewnie nie używasz najgorętszego programu - ja używam często, bo wygotowuję
    białą pościel i ręczniki. Wtedy WIDAĆ parę.

  • 18. Data: 2010-09-03 18:56:46
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Pewnie nie używasz najgorętszego programu - ja używam często, bo wygotowuję
    >białą pościel i ręczniki. Wtedy WIDAĆ parę.

    Kiepska pralka.. W moim boshu na 90 nic nie paruje. Potem pralka plucze zimna woda
    3 razy i jak otwieram drzwiczki po praniu to oczywiscie to tez nie ma pary.

  • 19. Data: 2010-09-03 20:59:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 03 Sep 2010 20:56:46 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > Kiepska pralka..

    Bardzo dobra. I za nic nie chce się zepsuć od ...tu lat. A może to i
    dobrze, bo wątpię, czy uda mi się dziś kupić tak dobrą i niezawodną.

    > W moim boshu na 90 nic nie paruje.

    NIEMOŻLIWE, mówisz zupełnie jakbyś nie znał zasad fizyki :-)))
    Skoro pierzesz w gorącej wodzie (czyli dostarczasz ciepło wodzie) oraz
    droga, którą dostarczasz środki piorące nie jest hermetyczna (a nie jest),
    to pralka jest ogromnym producentem pary, która w sposób naturalny (choćby
    kanałem komunikacyjnym, którym dostarczasz proszek, a także z tyłu pralki)
    uchodzi z niej :-)

    > Potem pralka plucze zimna woda
    > 3 razy i jak otwieram drzwiczki po praniu to oczywiscie to tez nie ma pary.

    Może jej nie widzisz, ale ona jest - para tylko w dużym stężeniu jest
    widoczna, a kiedy jest chłodno, też jest - bo pralka i woda sa już zimne.
    Ale i tak wtedy woda paruje :-)

    Cała ta dyskusja dorosłych, wykształconych??? ludzi o "nieparowaniu" z
    pralki jest już po prostu troszkę żenująca.

  • 20. Data: 2010-09-04 02:53:46
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > To "jak zwykle" to już tylko Twoje zaokrąglenie z dużym nadmiarem.

    > Mam pralkosuszarkę Ardo. Ale nie w garderobie - na głowę nie upadłam.
    > Jeszcze.

    Tak myślałem, że niedoczytałaś. Pisałem konkretnie o osobnej suszarce, a nie
    pralkosuszarce!!!
    To ważne.