  • 1. Data: 2010-09-02 11:37:46
    Temat: Automat do chleba - jaki i jak wybrać?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    przejrzałem archiwum tyle co ma mój news serwer (1082 posty) - nie
    znalazłem nic o tym.

    więc pytanie:
    jak wybierać, na co zwracać uwagę, albo po prostu - który kupić?

    chciałbym taki który "zrobi wszystko" - wymiesza, wyrośnie, upiecze. nie
    wiem czy to jest problem czy nie - ale chciałbym móc w tym tez zrobić
    chleb "udziwniany" - z orzechami, czy cebulką.

    na ceneo polecają zelmera 43z010, ale zastanawia mnie czemu on ma moc
    450w, a większość innych zdecydowanie więcej.

    czy są takie urządzenia które też "same" zrobią bułki, nie tylko chleb?
    tzn. wyobrażam to sobie tak, że wsypuję/wlewam to co trzeba (mąka,
    drożdże, woda), a "na wyjściu" dostaję świeże kajzerki.

    depesz

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
    jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

  • 2. Data: 2010-09-02 11:49:34
    Temat: Re: Automat do chleba - jaki i jak wybrać?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Sep 2010 11:37:46 +0000, hubert depesz lubaczewski napisał(a):

    > wsypuję/wlewam to co trzeba (mąka,
    > drożdże, woda), a "na wyjściu" dostaję świeże kajzerki.

    333-)))

  • 3. Data: 2010-09-02 11:59:07
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    On 02-09-10 13:37, hubert depesz lubaczewski wrote:
    > przejrzałem archiwum tyle co ma mój news serwer (1082 posty) - nie
    > znalazłem nic o tym.

    Przejrzyj archiwum na www, które obejmuje kilka ostatnich lat.
    Znajdziesz łatwo.

    > czy są takie urządzenia które też "same" zrobią bułki, nie tylko chleb?
    > tzn. wyobrażam to sobie tak, że wsypuję/wlewam to co trzeba (mąka,
    > drożdże, woda), a "na wyjściu" dostaję świeże kajzerki.

    Ciasto na bułki zrobi każdy automat, ale uformować i upiec musisz już
    sam, najlepiej w piecu/piekarniku.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 4. Data: 2010-09-02 20:24:03
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2010-09-02 13:37, hubert depesz lubaczewski pisze:
> [...]
    > tzn. wyobrażam to sobie tak, że wsypuję/wlewam to co trzeba (mąka,
    > drożdże, woda), a "na wyjściu" dostaję świeże kajzerki.

    Może taki http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _12722.htm

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 5. Data: 2010-09-03 04:19:52
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" <d...@d...com> napisał w
    wiadomości news:ate4l7-41k.ln1@depesz.com...
    > przejrzałem archiwum tyle co ma mój news serwer (1082 posty) - nie
    > znalazłem nic o tym.
    >
    > więc pytanie:
    > jak wybierać, na co zwracać uwagę, albo po prostu - który kupić?

    Kup tani.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2010-09-03 10:32:18
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

> [...]
    > znalazłem nic o tym.
    >
    > więc pytanie:
    > jak wybierać, na co zwracać uwagę, albo po prostu - który kupić?

    Zwiększone zainteresowanie tym tematem nie jest chyba całkiem bez związku z
    faktem, że np. mój ulubiony chleb podrożał 3 dni temu z 5,50 na 7,30 za 0,75
    kg.
    Sam zacząłem myśleć o własnych wypiekach:-)

    EWa