  • 1. Data: 2010-09-02 14:12:35
    Temat: Jak się nazywa/czego szukać - adapter gniazdka prądowego?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    hej
    szukam pod różnymi hasłami na ceneo i allegro i jakoś nie mogę znaleźć -
    chodzi mi o taką przejściówkę do gniazdek amerykańskich by móc w nią
    wetknąć polską wtyczkę.
    zakładam, że urządzenie które chcę podłączyć będzie działało na 110v
    (samo sobie rozpozna napięcie), więc tylko potrzebuję coś co mi zmieni
    "format" wtyczki.

    jak to się nazywa? gdzie takie cos znajdę?

    depesz

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
    jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

  • 2. Data: 2010-09-02 14:35:40
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "hubert depesz lubaczewski", poprawił mikrofon, rozwarł
    paszczę i ryknął:

    > jak to się nazywa? gdzie takie cos znajdę?

    W większości sklepików z elektroniką, czyli tam gdzie można kupić
    wszelkiego autoramentu przełączniki, kable, akumulatorki, cynę w większych
    rolkach itp.
    Jak opiszesz tak jak w poście to od razu będą wiedzieć o co biega, to
    pierdułka i kupując przez sieć więcej byś za przesyłkę niż za przejściówkę
    zapłacił.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 3. Data: 2010-09-02 15:29:22
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> napisał(a):

> [...]
    >zakładam, że urządzenie które chcę podłączyć będzie działało na 110v
    >(samo sobie rozpozna napięcie), więc tylko potrzebuję coś co mi zmieni

    Prosze bardzo
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=prz
    ej%C5%9Bci%C3%B3wka+usa

  • 4. Data: 2010-09-02 16:24:18
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2010-09-02, Przesmiewca <p...@v...com.pl> wrote:

    > Prosze bardzo
    > http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=prz
    ej%C5%9Bci%C3%B3wka+usa

    eh. nie wiem jak to zrobiłem, że mi nie znajdowało. dzięki.

    depesz

  • 5. Data: 2010-09-02 18:09:20
    Temat: Re: Jak siÄ? nazywa/czego szukaÄ? - adapter gniazdka prÄ?dowego?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "hubert depesz lubaczewski" <d...@d...com> wrote in message
> [...]
    > "format" wtyczki.
    >
    > jak to się nazywa? gdzie takie cos znajdę?

    Nie wszystkie urządzenia same dopasują się do 110V, a takie napięcie
    jest w większości sieci USA. I wtedy potrzebny jest autotranformator, gdy
    większa moc podłączanego urządzenia tym większy. Wtyczka to problem
    najmniejszy. Sa zestawy turystyczne, wtyczki - przejściówki, prawie na cały
    świat. Ale nie konwertują napięcia ani częstotliwości sieci.

  • 6. Data: 2010-09-02 19:08:04
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >najmniejszy. Sa zestawy turystyczne, wtyczki - przejściówki, prawie na cały
    >świat. Ale nie konwertują napięcia ani częstotliwości sieci.

    To prawda, ale teraz wiekszosc zasilaczy do urzadzen jest 110/230 (glownie te
    na rynek USA), wiec zazwyczaj nie potrzeba transformatora.

  • 7. Data: 2010-09-03 10:17:28
    Od: "zs" <z...@w...pl>

    > To prawda, ale teraz wiekszosc zasilaczy do urzadzen jest 110/230 (glownie
    > te
    > na rynek USA), wiec zazwyczaj nie potrzeba transformatora.

    Niestety nie wszystkie. PS3 tylko 110V i w dodatku 280W

  • 8. Data: 2010-09-03 15:03:21
    Od: geyb <g...@g...pl>