  • 1. Data: 2009-02-11 11:11:43
    Temat: Problem z energetyką
    Od: KolA <m...@g...com>

    Mam już pozwolenie na budowę ale w warunkach technicznych jest zapis,
    że musi zostać wybudowana stacja transformatorowa i dopiero wtedy będę
    mógł się przyłączyć. Problem polega na tym, że wybudowana zostanie
    MOŻE w ciągu najbliższych dwóch lat.
    Jeśli ja wybuduję dom a energetyka nie zdąży przyłączyć prądu do
    pewnie nie oddam domu do użytku a co za tym idzie nie rozliczę się z
    kredytu (bez odbioru domu).
    Dobrze rozumuję? Czy czekać aż postawią tą nieszczęsną stację i
    dopiero startować z kredytem i budową czy jak? Poradźcie coś bo
    choroby idzie dostać!:(

  • 2. Data: 2009-02-11 11:17:35
    Temat: Re: Problem z energetyką
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "KolA" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >Dobrze rozumuję? Czy czekać aż postawią tą >nieszczęsną stację i
    >dopiero startować z kredytem i budową czy jak? >Poradźcie coś bo

    Dogadać sie z energetyką, oni Tobie powinni powiedzieć kiedy Cię podłaczą.

    Kris

  • 3. Data: 2009-02-11 11:27:38
    Od: KolA <m...@g...com>

    On 11 Lut, 12:17, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    t3g2000yqa.googlegroups.com...

    > Dogadać sie z energetyką, oni Tobie powinni powiedzieć kiedy Cię podłaczą.

    Powiedzieli - w ciągu dwóch lat ale na papierze tego nie dostałem :(

  • 4. Data: 2009-02-11 12:05:58
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    KolA napisał(a):
    wiadomościnews:f0aa85ef-0911-44fe-8d4b-25742554410d@
    t3g2000yqa.googlegroups.com...

    > Powiedzieli - w ciągu dwóch lat ale na papierze tego nie dostałem :(

    Zanim złożyłeś o pozwolenie na budowę pewnie miałeś papier o zapewnieniu
    dostawy - powinny być tam warunki na jakich ta dostawa energii się
    odbędzie - jak masz już pozwolenie złóż papier o przyłącz - nie musisz
    rozpoczynać budowy. W ciągu określonego czasu dadzą Ci propozycję umowy
    wraz z terminami.

    Ariusz

  • 5. Data: 2009-02-11 13:39:03
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    pozwolenie na budowę ale w warunkach >technicznych jest zapis,

    Dwa lat aszybko zlecą . Złóż jak najszybciej pismo o przyłaczenie i buduj
    Ja kombinowałem zleceniami prywatnymi i minęło 3 lata a prunda nie ma
    Dom juz na ukończeniu wybudowany z agregatu i akumulatora.
    Decter

  • 6. Data: 2009-02-11 13:53:08
    Od: KolA <m...@g...com>

    Nie no... ja wiem, że się da.
    Na czas budowy mam skąd wziąć prąd, problem będzie przy odbiorze domu,
    który ze względu na kredyt musi odbyć się w ciągu dwóch lat. A jeśli
    energetyka nie zdąży to nie oni będą mieli problem z bankiem tylko ja :
    (

  • 7. Data: 2009-02-11 13:57:14
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    > Użytkownik "KolA" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

> [...]
    > który ze względu na kredyt musi odbyć się w ciągu dwóch lat. A jeśli
    > energetyka nie zdąży to nie oni będą mieli problem z bankiem tylko ja :

    Też mam kredyt i nie wiem, czy zdążę. Jak się uda to ok, a jak nie to
    zakładam, że zamienię budowlany na hipoteczny w innym banku. Może w
    międzyczasie zmniejszą się marże :-) Po prostu wezmę nowy kredyt hipoteczny
    na podstawie wartości działki wraz z prawie ukończoną budową, a pieniędzmi
    które dostanę spłacę kredyt budowlany który ma wpisany termin odbioru.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 8. Data: 2009-02-11 13:59:07
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > MOŻE w ciągu najbliższych dwóch lat.

    Mnie tez juz elektrownia zwodzi ponad 2 lata.
    Tak mysle, czy nie podac ich do sadu,
    dostac klauzule wykonalnosci, podlaczyc sie
    za swoja kase a potem naslac na nich komornika.

    Jezeli chodzi o wode i wodociagi grymasza,
    to architekt rysuje studnie wiecona na projekcie
    i to zamyka sprawe.

    Moze niech architekt narysuje ci na projekcie agregat
    pradotworczy ? :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 9. Data: 2009-02-11 14:14:18
    Od: KolA <m...@g...com>

    @Winetoo - ja chyba taki odważny nie jestem ;)
    @pluton - woda to osobna sprawa, też nie ma jej w mojej ulicy (która -
    tak na marginesie - oprócz nazwy to nie istnieje fizycznie). Będę
    kopał przez działkę sąsiada do drugiej ulicy :)

  • 10. Data: 2009-02-11 14:24:51
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "KolA" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    > @Winetoo - ja chyba taki odważny nie jestem ;)

    ??? Nie rozumiem. Nic nie ryzykuję. Jak masz kredyt w banku w którym za
    wcześniejsza spłatę nie ma dodatkowej prowizji to koszt całej operacji
    przeniesienia kredytu równa się prowizji dla nowego banku czyli maksymalnie
    kilka tys.zł. A za dwa lata dostanę kredyt na lepszych warunkach bo ryzyko
    banku będzie dużo mniejsze bo zastawem będzie działak z juz zbudowanym
    domem, a nie przysłowiowa dzira w ziemi i kupka cegieł.

    Pozdrawiam
    Winetoo