  • 1. Data: 2009-02-11 09:45:48
    Temat: Styk rigipsu z tynkiem maszynowym
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    Witam
    Wstawilem pod szyfrator LCD alarmu kawalek plytki rigipsowej aby nie
    demontowac go w trakcie robienia tynkow. Rigips wystaje po kilka cm z
    kazdej strony poza obrys szyfratora. Ns scianie (czyli dookola tej
    plytki) beda tynki maszynowe (gipsowe). Tak sie zastanawiam czy na styku
    tej plytki z tynkiem nie beda sie pojawiac z czasem rysy czy pekniecia?
    Co o tym sadzicie?

    Piotr

  • 2. Data: 2009-02-11 10:01:34
    Temat: Re: Styk rigipsu z tynkiem maszynowym
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Piotr" <p...@n...tlen.pl> wrote:

> [...]
    > beda tynki maszynowe (gipsowe). Tak sie zastanawiam czy na styku tej
    > plytki z tynkiem nie beda sie pojawiac z czasem rysy czy pekniecia? Co o

    Wg mnie, pojawi się rysa wokół płyty. tynk gipsowy, wysychając będzie się
    kurczył i odejdzie od tej płyty. Być może później wystarczy to
    zaszpachlować, ale po co tak kombinować?
    Otwórz obudowę klawiatury, włóż kawałek plastiku pod sprężynkę od przycisku
    sabotażu i powieś klawiaturę na gwoździu. Zostaw spory zapas przewodu, aby
    tynkarze nie mieli problemu z przesunięciem klawiatury podczas tynkowania.

    --
    Bartek