  • 1. Data: 2010-03-03 10:32:31
    Temat: Problem z oknami dachowymi
    Od: AZ <a...@p...onet.pl>

    Mam problem z oknami dachowymi. Fartuchy źle odprowadzają wodę.

    http://149.156.100.248/okno/01032010433.jpg
    http://149.156.100.248/okno/01032010434.jpg

    Wcześniej nie zwróciłem na to uwagi, zimy były lekkie, a teraz sople
    pojawiły się nie tam gdzie trzeba.
    Dach wymieniany w 2006 roku, o gwarancji czy jakiejś układnej naprawie
    raczej mogę zapomnieć. Poddasze wykończone w płytach GK. Zamontowane i
    zaszpachlowane, poza tym nic.

    Da się to jakoś bezboleśnie poprawić czy trzeba się rozkładać z jakąś
    większą akcją?

    Pozdrawiam,
    AZ

  • 2. Data: 2010-03-03 12:01:34
    Temat: Re: Problem z oknami dachowymi
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 3 Mar, 11:32, AZ <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > zaszpachlowane, poza tym nic.
    >
    > Da się to jakoś bezboleśnie poprawić czy trzeba się rozkładać z jakąś

    no to ktos ci mine zostawil.

    Pierwsza rzecz.
    Fartuch musi ladnie przylegac do blachy.
    Druga sprawa.
    Fartuch musi wejsc pod blachepo bokach. Obecnie masz jakies garby czy
    cos. Gosc ktory robil blache po postu ja przecial i wsunal w te
    przeciecie fartuch. Pomysl co robi woda, cofa sie w przeciecia i
    dlatego tam masz zaglutowane jaks masa.

    Musisz wlozyc kawalek blachy aby woda przeszla nad garbem /garb
    zostanie zlikwidowany gdy doklepiesz ten olowiany fartuch/.
    lub.
    Wyciagasz fartuch z tego przerwania/przeciecia blachy . Blache
    lutujesz.
    Olowiany fartuch tak formujesz aby woda moga wyplynac z korytek po
    bokach okna na blache.