    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 23 Sep 2018 02:48:04 -0700 (PDT)
    Subject: Projektor doleciał
    From: Bolko <s...@g...com>

    W piątek przyjechał projektor z chin.
    Taki tani za 600zł.

    Żeby być sprawiedliwym
    Nie mam problemu z oczami i nie noszę okularów.
    Ale też nie rozumiem pytań typu "telefon z dobrym aparatem"
    bo dla mnie dobry aparat w tym momencie jest każdy.

    Mieszkanie mam od strony południowo zachodniej.
    Południe pojedyncze drzwi balkonowe,
    zachód okno + podwójne drzwi balkonowe.
    I czasami naprawdę słońce daje tak
    że nawet na laptopie ciężko coś zobaczyć.

    Pierwszy raz włączyłem projektor ok 15 w piątek (było bardzo słonecznie).
    Ściągnąłem rolety by było troszkę ciemniej
    ale spokojnie można czytać małe literki
    Na film Avatar gdzie jest troche "normalny" film a trochę anonimowany.
    I o ile z "normalnym" filmem nie ma problemu i można było zobczyć
    aktorów a nawet ich rysy.
    To z część anonimowaną jakoś mniej było widać szczegółów.

    Ale jak się zrobiło ciemno.
    Dla mnie bajka.
    Nigdy nie miałem tak dużego TV.

    Hałas ?
    Jak dobry jest film to nic nie słychać.

    Minusy:
    1)
    Nie umiem zrobić żeby obraz był prostokątny
    2)
    Muszę kupić ekran bo nie mam tak dużego pustego kawałka ściany
    i jednocześnie żeby projektor był tam gdzie ja chce.
    Można zmniejszyć obraz o 25% ale to trochę za mało.

    Generalnie jak ktoś nie ma TV polecam.
    Jeden warunek trzeba mieć pusty kawałek ściane.