  • 31. Data: 2009-02-02 09:53:36
    Temat: Re: Prosba o szacunkowa ocene
    Od: a...@g...com

    On 2 Lut, 10:28, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    [...]
    > Pozwoliłem sobie przesłac linki do twojego dachu "moim" wykonawcom. Mam więc
    > dane z puierwszej ręki. Więżbe zrobili by  taniej jak podałem wcześniej ale

    :-)

    > za dachówki nie wzieliby mniej jak 40pln/mkw. Jednak w cenie ofoliofanie,
    > ołatowanie, montaż okien rynien obróbki kominów itp pierdoły. Czyli Twoja
    > cena jest super.

    Ja mam cene 45 pln / m2 na gotowo wszystko (z wiezba lacznie). Mam
    jeszcze 2-3 ekipy, co robia za 40-42 pln, tez od lat.. ale wzialem
    kumpla, bo przynajmniej pogadac przy robocie mozna, duzo sie tez
    nowosci naucze, bo wszystko wytlumaczy :-) Inny wykonawca by mnie
    pogonil ;D

    > Jednak najbardziej podobali mi się goście którzy za robocizne stanu surowego
    > niewielkiego w sumie blizniaka chcieli 140tys(post z przed kilku tygodni).
    > Różnice w cenach robocizny są ogromne. Znajoma budująca podobny domek jak
    > mój tylko na drugim końcu miasta za stan surowy(robocizna) zapłaciła
    > 65tysiecy a ja 29tysiecy. Niektórzy budowlańcy jak widać potrafią czesać z
    > kasy mniej zorientowanych klientów.;)))

    Obok mnie tez dwa domy buduje sasiadom firma i identyczna cena - 65
    tys za robocizne stanu surowego (po dach). Ja wybulilem ok 25-26k,
    przy czym moja chaupa w porownaniu do ich to zamek :D No ale pracy
    wlasnej mase :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2009-02-02 11:28:14
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 01 Feb 2009 21:59:00 +0100, Marek Kutyla napisał(a):

    > A za ile? :-)

    Nie chcialbym sie podejmowac wiążącej wyceny bez zobaczenia jak to wszystko
    wygląda, aczkolwiek samo włożenie jednej warstwy wełny + folia to będzie
    właśnie ok. 15 zł/m^2.

    > BTW Moze, moze ... Postaram sie pamietac jak dojdzie cos do czegos.

    :))

    --
    best regards,
    scream