  • 1. Data: 2021-03-11 09:37:06
    Temat: Prosta myjka ciśnieniowa ale z pompą aluminiową lub żeliwną
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Doradzicie jakąś myjkę? Nie musi mieć żadnych bajerów, wystarczy że
    będzie sensownie psikać i da się jakiś płyn dolać (może być i dokręcane
    do lancy).

    Mam jeden tylko warunek, pompa aluminiowa lub żeliwna. Żadne plastikowe
    kompozyty - to eliminuje wszystkie marketowe po 400-500zł jak zrozumiałem?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2021-03-11 10:01:46
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/03/2021 09:37, Mateusz Bogusz wrote:
    > Mam jeden tylko warunek, pompa aluminiowa lub żeliwna. Żadne plastikowe
    > kompozyty - to eliminuje wszystkie marketowe po 400-500zł jak zrozumiałem?

    https://www.lidl.pl/pl/p/ogrod/myjka-cisnieniowa-130
    0-w/p139109

    Oczywisćie wyprzedana, ale ogólnie myjki z lidla miały pompy aluminiowe,
    do tej pory.

    Większe dalej mieszczą się w granicy 500zł. Przyczaj się, pewnie za
    chwile się pojawi w sklepach.

  • 3. Data: 2021-03-11 10:27:46
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

> [...]
    > kompozyty - to eliminuje wszystkie marketowe po 400-500zł jak zrozumiałem?

    Myjka z Lidla - jestem na tak, ale tylko i wyłącznie model Parkside PHD
    170 (czyli ta 2400 W). Najrzadziej niestety bywa w ofercie. Zwykle jest
    model PHD 135. A wszystkie słabsze, to raczej mało sensowne są moim zdaniem.
    Ostatnio ta myjka była w gazetce za 449 zł.
    Mi się w zeszłym roku w jakiejś promocji udało ją kupić za 399 zł.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 4. Data: 2021-03-11 13:09:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dziś widziałem w najbliższym sklepie.
    Da się tym wodę z wiadra zaciągnąć, czy trzeba podłączać wąż do zaworu z.w.?

    -----

  • 5. Data: 2021-03-11 13:10:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dlaczego?

    -----

  • 6. Data: 2021-03-11 14:12:46
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/03/2021 13:09, ąćęłńóśźż wrote:
    > Dziś widziałem w najbliższym sklepie.
    > Da się tym wodę z wiadra zaciągnąć, czy trzeba podłączać wąż do zaworu
    > z.w.?

    Nie wiem, mam inną.

  • 7. Data: 2021-03-11 17:23:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 11 marca 2021 o 10:01:49 UTC+1 heby napisał(a):
> [...]
    > do tej pory.
    >
    > Większe dalej mieszczą się w granicy 500zł. Przyczaj się, pewnie za
    stanley fatmax. Mam używam kilka lat nie ma się do czego uczepić

  • 8. Data: 2021-03-12 11:43:27
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 11.03.2021 10:01, heby wrote:
    > https://www.lidl.pl/pl/p/ogrod/myjka-cisnieniowa-130
    0-w/p139109

    > Oczywisćie wyprzedana, ale ogólnie myjki z lidla miały pompy aluminiowe,
    > do tej pory.

    O! Nawet bym nie przypuszczał.

    Ale razem z Kżyhem macie całkowicie odmienne zdanie o nich :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2021-03-12 12:35:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    >
    > Mam jeden tylko warunek, pompa aluminiowa lub żeliwna. Żadne
    > plastikowe kompozyty - to eliminuje wszystkie marketowe po 400-500zł

    A ja polecam MacAlistera z Castoramy. Użytkuję bezproblemowo taką myjkę
    140 bar już od ok. 15 lat. W tym roku zapomniałem ją przenieść do
    ciepłego pomieszczenia i spędziła zimę w nieogrzewanej komórce. Ciekaw
    jestem czy będzie działać i czy czasami lód nie rozsadził bloku pompy.

  • 10. Data: 2021-03-12 12:56:12
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 12/03/2021 11:43, Mateusz Bogusz wrote:
    > O! Nawet bym nie przypuszczał.
    > Ale razem z Kżyhem macie całkowicie odmienne zdanie o nich :-D

    Moje zdanie jest takie że mam jakąs, działa i tyle. Trudno coś polecać z
    tego powodu, ale jesli "jedynym parametrem" jest korpus pompy, to
    lidlowe spełniają 100% ficzerów oczekiwanych w wątku.