  • 1. Data: 2021-03-09 10:11:47
    Temat: Jaka szpachlowka cementowa
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Potrzebuje szpachlowke cementowa, ktora bedzie miala konsystencje jak
    szpachlowka gipsowa, czyli drobnoziarnista jak maslo. Probowalem uzyc klej
    do styropianu i siatki ale po wyschnieciu sypie sie, ze paznokciem mozna
    wyskrobac wszystko. Klej do plytek znowu dlugo wiaze i za bardzo sie klei.
    Znacie jakis taki produkt?

    Pzdr

  • 2. Data: 2021-03-11 13:14:41
    Temat: Re: Jaka szpachlowka cementowa
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Któryś Ceresit?

    -----

  • 3. Data: 2021-03-11 14:54:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 11 marca 2021 o 13:15:03 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Któryś Ceresit?

    Wpisywać miasta w których też nie wiedzą.

  • 4. Data: 2021-03-11 17:19:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 9 marca 2021 o 10:13:07 UTC+1 miumiu napisał(a):
> [...]
    > wyskrobac wszystko. Klej do plytek znowu dlugo wiaze i za bardzo sie klei.

    https://www.google.com/search?q=g%C5%82ad%C5%BC+ceme
    ntowo&oq=g%C5%82ad%C5%BC+cementowo&aqs=chrome..69i57
    .6118j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

  • 5. Data: 2021-03-12 06:20:20
    Od: ks <b...@b...pl>

    W dniu 2021-03-09 o 10:11, miumiu pisze:
> [...]
    > klej do styropianu i siatki ale po wyschnieciu sypie sie, ze paznokciem
    > mozna wyskrobac wszystko. Klej do plytek znowu dlugo wiaze i za bardzo

    CX5 albo C20, pierwsza wiąże w kilka min, druga w kilkadziesiąt.

    K.S.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 6. Data: 2021-03-12 06:21:57
    Od: ks <b...@b...pl>

    W dniu 2021-03-12 o 06:20, ks pisze:

    > CX5 albo C20, pierwsza wiąże w kilka min, druga w kilkadziesiąt.
    >
    > K.S.

    CX20 mialo byc.

  • 7. Data: 2021-03-15 21:21:23
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > CX5 albo C20, pierwsza wiąże w kilka min, druga w kilkadziesiąt.
    >
    > K.S.

    Ok, dzięki sprawdzę. Zależy mi na drobnoziarnistosci. Mam porownanie do Ceko
    ZW04 i ta calkowicie odpada bo jest z grubym piachem.

    Pzdr

  • 8. Data: 2021-03-15 23:50:39
    Od: abomito <a...@w...pl>

    wtorek, 9 marca 2021 o 10:13:07 UTC+1 miumiu napisał(a):
    > Potrzebuje szpachlowke cementowa, ktora bedzie miala konsystencje jak
    > szpachlowka gipsowa, czyli drobnoziarnista jak maslo.
    Witam.
    Pewno już wiesz, że się nie da. Sam cement się nie zlepi, potrzebuje jeszcze
    kruszywa, najlepiej w kilku frakcjach (grubościach). Takiej jak masło jeszcze nie
    wymyślili.
    Ale sam cement może być użyty jako lepiszcze przy szpachlówce żywicznej, choć talk
    będzie znacznie lepszy.
    Pozdro.abomito

  • 9. Data: 2021-04-02 12:25:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>