  • 21. Data: 2009-12-17 21:28:13
    Temat: Re: Przebicia prądu w ścianie
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest w tej konstrukcji.
    > Różnicówkę mam oryginalną i w bezpiecznikach nic nie zmieniałem. Zdarza się,
    > że wybija ją (bardzo rzadko) podczas gaszenia światła w kuchni
    > (pomieszczenie obok, ale inna ściana). Elektryk powiedział, że mam czułe
    > różnicówki starego typu i one czasem tak wyskakują właśnie przy gaszeniu
    > żarówek halogenowych.
    >
    > Neonówką sprawdzę dziś wieczorem.
    >
    > Naprawdę coś mi grozi? Szczypanie jest niezwykle małe - zauważyłem, że
    > wyczuwam je jak lekko dotknę w/w profilu uchem.

    Grozić to ci chyba nic nie grozi, ale elektryka, który robił ci instalację to
    bym powiesił za jaja. Chociaż może i on niewinny bo przy karton gipsie mogli
    ci uszkodzić instalację.

    Zbyszek

  • 22. Data: 2009-12-18 09:12:39
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Karol pisze:
    > Cześć - mam taki problem, że mam w domu oświetlenie halogenowe zamknięte
    > w półce kartonowo-gipsowej.
    > Jeśli dotknę tej ścianki zewnętrzną częścią dłoni to czuję szczypanie.

    Niewatpliwie potrzebujesz wylewki radiestezyjnej.

    BP,NMSP ;-)

  • 23. Data: 2009-12-18 13:33:22
    Temat: Re: Przebicia prądu w ścianie BĘDĘ ROZKUWAŁ
    Od: "Karol" <b...@p...pl>

    Cześć wszystkim.
    Nastraszyliście mnie na poważnie i jako, że w styczniu będę robił remont
    tych rejonów postanowiłem sprawę doprowadzić do końca i będą rozkuwał
    ścianę.

    Macie jakiś patent od czego zacząć, żeby nie rozwalić profilaktycznie całej
    ściany?