  • 1. Data: 2015-07-12 16:56:59
    Temat: Przenośna skrzynka elektryczna
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Proszę o radę. Mam na działce słup z prądem. Potrzebuję założyć
    przyłącze - licznik i parę gniazdek. Można takie coś dostać w
    wersji przenośnej? Działka jest nieco na uboczu i boję się, że
    przyjdą jacyś wandale i się zabawią. Skrzynkę przenośną bym sobie
    jakoś podłączał tylko na czas pobytu na działce. Potem skrzynkę
    odłączam od słupa i zabieram do domu. Jest to możliwe?
    Pozdrawiam - JanuszWo

  • 2. Data: 2015-07-12 17:42:57
    Temat: Re: Przenośna skrzynka elektryczna
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 12 lipca 2015 16:57:01 UTC+2 użytkownik JanuszWo napisał:
> [...]
    > jakoś podłączał tylko na czas pobytu na działce. Potem skrzynkę
    > odłączam od słupa i zabieram do domu. Jest to możliwe?

    nie ma takiej mozliwosci. Jesli wystąpisz o warunki przyłączenia to energetyka da ci
    szafke i bedzie ona wlasnoscia energetyki wiec kradziez to nie twoja sprawa.
    Do tej szafki podlaczysz rozdzielnice budowlaną i tu dopiero musisz sie martwic jak
    latwo to odpinac.
    Aha, taryfa na takie wynalazki jest droga wiec najpierw sie dowiedz dokladnej kwoty.

    b.

  • 3. Data: 2015-07-13 07:32:17
    Od: J D <d...@o...pl>

> [...]
    > jakoś podłączał tylko na czas pobytu na działce. Potem skrzynkę
    > odłączam od słupa i zabieram do domu. Jest to możliwe?

    Bez problemu kupisz w OBI czy innej Castoramie skrzynkę przyłączaną na wtyczkę siłową
    z pełnym kompletem bezpieczników za 200-300zł

  • 4. Data: 2015-07-13 10:27:42
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 15-07-12 o 16:56, JanuszWo pisze:
> [...]
    > jakoś podłączał tylko na czas pobytu na działce. Potem skrzynkę
    > odłączam od słupa i zabieram do domu. Jest to możliwe?

    Hasło brzmi: erbetka.

  • 5. Data: 2015-07-13 12:50:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-07-12 o 16:56, JanuszWo pisze:
> [...]
    > jakoś podłączał tylko na czas pobytu na działce. Potem skrzynkę
    > odłączam od słupa i zabieram do domu. Jest to możliwe?
    Może ja się nie znam, ale wydaje mi się, że odłączanie licznika bez
    zgody dostawcy energii jest raczej niemożliwe. Jak to sobie wyobrażasz?
    Odłączasz skrzynkę z licznikiem, następnego dnia podłączasz sobie inną,
    a rozliczasz się według której? :-)

    Maciek