  • 1. Data: 2015-07-10 14:01:49
    Temat: zbieracz wody deszczowej
    Od: quent <x...@x...com>

    Szukam jakiegoś ciekawego zbieracza wody deszczowej (chcę podłączyć się
    pod jedną z rur spustowych) i znalazłem coś takiego:
    http://www.nabudowe24.pl/1804,zbieracz-wody-speedy-u
    niwersalny-do-rur-75-110mm.html

    Wydaje się w porządku.
    Jak sądzicie?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2016-04-02 16:27:43
    Temat: Re: zbieracz wody deszczowej
    Od: t...@g...com

    W dniu piątek, 10 lipca 2015 14:00:41 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Szukam jakiegoś ciekawego zbieracza wody deszczowej (chcę podłączyć się
    > pod jedną z rur spustowych) i znalazłem coś takiego:
> [...]

    droga cena tego zbieracza

  • 3. Data: 2016-04-02 16:30:05
    Od: t...@g...com

> [...]
    > Szukam jakiegoś ciekawego zbieracza wody deszczowej (chcę podłączyć się
    > pod jedną z rur spustowych) i znalazłem coś takiego:

    drogi ten zbieracz,i co wymyśliłeś? jaki kupiłeś?ja też szukam

  • 4. Data: 2016-04-04 10:52:46
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

> [...]
    > Szukam jakiegoś ciekawego zbieracza wody deszczowej (chcę podłączyć się
    > pod jedną z rur spustowych) i znalazłem coś takiego:

    O gustach się nie dyskutuje, ale moim zdaniem bardziej estetyczny jest ten:
    http://www.rheinzink.pl/produkty/rynny-tytan-cynk/ak
    cesoria-do-systemow-rynnowych/zbieracz-wody-deszczow
    ej/
    :)

  • 5. Data: 2016-04-04 10:53:22
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

  • 7. Data: 2016-04-04 12:05:42
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-04-02 16:30, t...@g...com wrote:
    niwersalny-do-rur-75-110mm.html

    > drogi ten zbieracz,i co wymyśliłeś? jaki kupiłeś?ja też szukam

    No trochę drogo ale nie szukałem nigdzie taniej póki co.
    Miałem robić zbiornik na wodę ale inne prace były ważniejsze więc mam to
    wciąż przed sobą.
    Myślę jednak że coś takiego właśnie zakupię.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2016-04-04 12:06:50
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-04-04 10:52, Igor Pilutkiewicz wrote:
> [...]
    http://www.rheinzink.pl/produkty/rynny-tytan-cynk/ak
    cesoria-do-systemow-rynnowych/zbieracz-wody-deszczow

    No ale to zdaje się do cynkowych rur tylko.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 9. Data: 2016-04-04 15:42:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co Ci ciekawe jak powinno byc przede wszystkim uzyteczne. Kup na aukcji plastikowy
    zbiornik 1000 litrow i zakop.