  • 21. Data: 2010-01-12 09:34:51
    Temat: Re: Przepraszam ze nie odpowiadam na dyskusje
    Od: "łukasz" <g...@o...pl>

    > To teraz pomysl ze gdzies na slupie moze siedziec gosc przekonany ze siec
    > energetyczna nie jest pod napieciem....

    w starszych budynkach gdzie 0 robocze
    jest zmostkowane z ochronnym
    podpiecie generatora pod gniazdko....

  • 22. Data: 2010-01-12 11:05:03
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 12 Sty, 10:24, "szwagier" <k...@p...fm> wrote:

    > To teraz pomysl ze gdzies na slupie moze siedziec gosc przekonany ze siec
    > energetyczna nie jest pod napieciem....
    >
    > szwagier

    zgadza sie dlatego mam odlaczona instalacje wew od zewnetrznej
    instalacji za pomoca wylacznika glownego 3 fazowego w rozdzielni tak
    wiec tzw faza jest tylko w budynku. Gdyby bylo inaczej to cala wies
    mialaby prad z mojego generatora a agregat by nie pociagnal.

  • 23. Data: 2010-01-12 12:21:53
    Od: "szwagier" <k...@p...fm>

> [...]
    > wiec tzw faza jest tylko w budynku. Gdyby bylo inaczej to cala wies
    > mialaby prad z mojego generatora a agregat by nie pociagnal.

    ok :)
    tej informacji zabraklo, pamietaj ze grupe czytaja rozni ludzie i
    przypadkowo komus krzywde zrobic..

    szwagier

  • 24. Data: 2010-01-12 12:47:00
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 12 Sty, 13:21, "szwagier" <k...@p...fm> wrote:

    > ok :)
    > tej informacji zabraklo, pamietaj ze grupe czytaja rozni ludzie i
    > przypadkowo komus krzywde zrobic..
    >
    > szwagier

    jasne ale to jest tak oczywiste ze nie myslalem ze ktos moze podlaczyc
    agregat bez izolacji inst. wew z zewnetrzna.

  • 25. Data: 2010-01-12 13:10:09
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > jasne ale to jest tak oczywiste ze nie myslalem ze ktos moze podlaczyc
    > agregat bez izolacji inst. wew z zewnetrzna.

    I tak by nie ruszył z zapięta wsią.

    Marek

  • 26. Data: 2010-01-12 21:19:10
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    marko1a wrote:
    > Idzie z tego wybrnąć.
    > Mam SmartUPS 1400VA z pełnym sinusem na wyjściu.

    Chyba też zastosuję takie rozwiązanie.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 27. Data: 2010-01-13 08:53:52
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 08:51:46 +0100, marko1a napisał(a):

    > Mam SmartUPS 1400VA z pełnym sinusem na wyjściu. Tym UPSem można zasilać
    > wszystko. Posiada funkcję startu z baterii na przycisk, bez konieczności
    > wykrycia braku zasilania w sieci.
    Nie wiem jak w nowych, ale stare Samrty mialy tu pewien niuans -
    coldstarta robily na 60Hz...

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 28. Data: 2010-01-13 08:58:57
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 10:24:55 +0100, szwagier napisał(a):

    > To teraz pomysl ze gdzies na slupie moze siedziec gosc przekonany ze
    > siec energetyczna nie jest pod napieciem....
    To ty teraz pomysl, czy jego agregat uciagnie wszystkich sasiadow...

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 29. Data: 2010-01-13 16:56:17
    Od: zbooY <z...@g...com>

    On 12 Sty, 00:34, "uciu" <g...@i...pl> wrote:

    > no po jakimś tam czasie na pewno ale na moim przykładzie widać, że czas ten
    > będzie bardzo długi.
    > Tak jak pisałem w domu było powyżej 0 przy braku grzania przez 2 tygodnie,
    > tem do -25 w nocy /-20 w dzień i dodatkowo dom postawiony jest na skraju
    > lasu, wokół same pola z 3 stron.

    taka przestrzen i nie masz wiatraczka chocby i 1kW plus akumulatory by
    chociaz pompa od CO chodzila jak masz na gaz ewentualnie by byl obieg
    z plaszcza na kominku...

    ci od PC maja raczej ostro poizolowane domy i agregacik inaczej sobie
    tego nie wyobrazam

    z.