  • 1. Data: 2009-11-17 20:44:18
    Temat: Przykładowy projekt instalacji elektrycznej
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl>

    Czesć!

    Przymierzam się do zrobienia projektu elektrycznego. Chcę go zrobić
    dokładniej bo nie wiem czy będę go wykonywał sam tymi "rencami" czy
    zlecę jakiemuś znajomemu elektrykowi, ale nie chciał bym z nim tego
    robić przez telefon.

    A nawet jak bee robił sam to chciałbym odhaczać,

    Mógłby ktoś udostępnić przykładowy porządny projekt (ACad, skan czy cuś
    takiego), bo to co przyszło z gotowcem to o kant d.. można potłuc. A jak
    zacznę robić po swojemu (opisywać każdy kabelek, puszkę) nanosić na rzut
    to się zarobię, i nie wiem czy to nie przegięcie, aczkolwiek jak bym
    dotrwał do końca to byłby porządeczek.

    Jak się wkurzę to zrobię zupełnie po swojemu czyli schematy narysuję w
    Eplanie elementy po nazywam i ponanoszę na rzuty.

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź