  • 1. Data: 2009-11-17 19:39:42
    Temat: dobra ekipa do wykończeniówki
    Od: Paulus <p...@t...pl>

    Witam, czy ktoś mógłby polecić dobrą ekipę z okolic Radzymina do
    wykończenia domu ? W tej chwili jest stan surowy. Chodzi mi o ludzi,
    którzy u was pracowali i których można by polecić dalej.

  • 2. Data: 2009-11-17 21:57:18
    Temat: Re: dobra ekipa do wykończeniówki
    Od: MalyMJ <m...@t...pl>

    Paulus pisze:
    > Witam, czy ktoś mógłby polecić dobrą ekipę z okolic Radzymina do
    > wykończenia domu ? W tej chwili jest stan surowy. Chodzi mi o ludzi,
    > którzy u was pracowali i których można by polecić dalej.

    Hej
    Jeśli chodzi o instalacje elektryczne i teletechniczne to wykonywała mi
    je pewna firma z okolic (Twoich również). Jestem bardzo zadowolony,
    wszystko jest tak jak chciałem żeby było. Jak by co to ja właśnie (i nie
    tylko) jestem tą firmą. :) Zapraszam na priv.

    Co do reszty fachmanów to znam paru, ale i tak najpierw musi wejść
    elektryk i hydraulik - potem reszta.

    Pozdrawiam
    MJ

  • 3. Data: 2009-11-18 18:20:44
    Od: Paulus <p...@t...pl>

    On 17 Lis, 22:57, MalyMJ <m...@t...pl> wrote:

> [...]
    > tylko) jestem tą firmą. :) Zapraszam na priv.
    >
    > Co do reszty fachmanów to znam paru, ale i tak najpierw musi wejść

    Dzięki za odpowiedź ale akurat mam już elektryka i hydraulika szukam
    ekipy do tynków, ogrzewania podłogowego, zabudowy poddasza...

  • 4. Data: 2009-11-18 21:24:11
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    > Co do reszty fachmanów to znam paru, ale i tak najpierw musi wejść
    > elektryk i hydraulik - potem reszta.

    Dzięki za odpowiedź ale akurat mam już elektryka i hydraulika
    szukam ekipy do (...), ogrzewania podłogowego, (...)
    To masz tego hydraulika czy nie masz :) ??
    --
    Jackare