  • 1. Data: 2013-03-26 18:18:56
    Temat: Pytania do Experta
    Od: "Expert Muratora" <J...@p...murator.pl>

    Witam wszystkich.
    Właśnie jestem po lekturze rocznej prenumeraty Muratora, wraz z numerami
    specjalnymi, co czyni mnie ekspertem w budowlance. Dlatego proszę śmiało
    zadawać pytania a ja udziel fachowych odpowiedzi za free.

  • 2. Data: 2013-03-26 21:18:26
    Temat: Re: Pytania do Experta
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Expert Muratora" <J...@p...murator.pl> napisał w
    wiadomości news:5151fe3d$1$1222$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > specjalnymi, co czyni mnie ekspertem w budowlance. Dlatego proszę śmiało
    > zadawać pytania a ja udziel fachowych odpowiedzi za free.

    Oplułem monitor piwem.

  • 3. Data: 2013-03-26 21:24:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 marca 2013 18:18:56 UTC+1 użytkownik Expert Muratora napisał:
> [...]
    >
    > specjalnymi, co czyni mnie ekspertem w budowlance. Dlatego proszę śmiało
    >
    > zadawać pytania a ja udziel fachowych odpowiedzi za free.

    Ile kosztuje budowa domu?
    Czy solary się opłacają?
    Czy rekuperator jest niezbędny?
    Co mam zrobić z kretem?
    Czy Adamowi Sz PC się opłaca?
    Co z Kikiego paragonami?

  • 4. Data: 2013-03-26 21:59:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Expert Muratora wrote:
> [...]
    > numerami specjalnymi, co czyni mnie ekspertem w budowlance. Dlatego
    > proszę śmiało zadawać pytania a ja udziel fachowych odpowiedzi za

    Jaki jest sens życia?

  • 5. Data: 2013-03-26 22:30:59
    Od: a...@g...com

> [...]
    >
    > specjalnymi, co czyni mnie ekspertem w budowlance. Dlatego proszę śmiało
    >
    > zadawać pytania a ja udziel fachowych odpowiedzi za free.

    czy komar ma jaja czy jajeczka?

  • 6. Data: 2013-03-26 23:37:04
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > specjalnymi, co czyni mnie ekspertem w budowlance. Dlatego proszę śmiało
    > zadawać pytania a ja udziel fachowych odpowiedzi za free.

    Czy pilka nozna jest gra zespolowa?

    TK

  • 7. Data: 2013-03-26 23:59:30
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Expert Muratora" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > specjalnymi, co czyni mnie ekspertem w budowlance. Dlatego proszę śmiało
    > zadawać pytania a ja udziel fachowych odpowiedzi za free.

    Hmmm, Murator powiadasz. Nie wiem kto tam teraz sponsoruje artykuły ale
    spróbuję może przez tych kilka lat nic się nie zmieniło.

    1. Dlaczego najlepszym rozwiązaniem dla wszystkich jest grzana płyta
    fundamentowa?
    2. Dlaczego bardziej opłaca się pompa ciepła, ogrzewanie gazem z butli i
    kocioł na eko-groszek podczas gdy na działce jest gaz?
    3. Dlaczego eko-groszek jest bardziej ekologiczny od gazu ziemnego?
    4. Nie zrobiłem kominka z płaszczem wodnym jak mam teraz żyć?
    5. Dlaczego wszyscy dookoła kłamią że ceramika nie jest najlepsza, skoro ja
    mam i tylko trochę wieje z gniazdek a szczyty prawie nie przemarzają?
    6. Czy w mieszkaniu 30m2 z jedną łazienką powinienem kupić kocioł z
    zasobnikiem 250l czy wystarczy 200l?
    7. Mam instalację składającą się z kotła na gaz, kotła na eko-groszek i
    kominka z płaszczem. Dałem do tego 5 sterowników 17 pomp i dwa zbiorniki.
    Wydałem na to 30 tysięcy, ale dzięki temu oszczędzam 300zł rocznie. Chętnie
    wydam kolejne 10 tysięcy aby oszczędzać 100zł rocznie więcej. Co powinienem
    kupić i dlaczego solary?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2013-03-27 08:23:17
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-03-26 21:59, Marek Dyjor wrote:
    > Jaki jest sens życia?

    Przenoszenie DNA :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 9. Data: 2013-03-27 09:21:01
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    > Użytkownik "Expert Muratora" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Panie ekspercie polece klasykiem (nijaki paprykarz) : Jak żyć?

  • 10. Data: 2013-03-27 09:29:00
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 marca 2013 21:59:28 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > Jaki jest sens �ycia?

    42

    --
    ZZ@private