  • 1. Data: 2010-01-12 08:48:33
    Temat: Pytanie o hydrofor
    Od: "CHlorek" <s...@i...pl>

    Witam
    Przygotowuje się do prac na działce.
    I pytanie - będzie kopana studnia (głębinowa), do niej potrzebny jest jakis
    hydrofor (w miare ekonomiczny) dla 2-3 osób. Jaki polecacie? Na co zwrócić
    uwagę? Jaki model?Jaka moc, wydajność itp ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-12 09:00:53
    Temat: Re: Pytanie o hydrofor
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    CHlorek pisze:
> [...]
    > hydrofor (w miare ekonomiczny) dla 2-3 osób. Jaki polecacie? Na co zwrócić
    > uwagę? Jaki model?Jaka moc, wydajność itp ?

    do studni głębonowej nie stosuje sie hydroforów
    tylko pompy głębinowe np. grundfos

    michal

  • 3. Data: 2010-01-12 09:31:28
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 12 Sty, 10:00, Usrobo <u...@o...pl> wrote:

    > do studni głębonowej nie stosuje sie hydroforów
    > tylko pompy głębinowe np. grundfos

    e tam,,,
    stosuje sie hydrofory z pompa glebinowa

    WS

    PS. co do tematu "ktory kupic", to nie mam pojecia ;) ale zeby
    ktokolwiek mogl sensownie doradzic potrzeba wiecej danych... glebokosc
    lustra wody, do czego ma sluzyc (podlewanie ogrodka, budowa...,
    domek...), cos "tanio" tymczasowo, czy na dluzszy okres...

  • 4. Data: 2010-01-12 09:37:04
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    WS pisze:

> [...]
    > lustra wody, do czego ma sluzyc (podlewanie ogrodka, budowa...,
    > domek...), cos "tanio" tymczasowo, czy na dluzszy okres...
    do jakiej głębokości hyfrofot wyciągnie wodę ?
    od jakiej głobokości mówimy o studni głębionowej ? bo chyba studnia 8m
    to nie jest studnia glebinowa?

    ;)
    michal

  • 5. Data: 2010-01-12 10:21:17
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 12 Sty, 10:37, Usrobo <u...@o...pl> wrote:

    > do jakiej głębokości hyfrofot wyciągnie wodę ?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Hydrofor

    WS

  • 6. Data: 2010-01-12 10:24:10
    Od: mk <d...@t...pl>

    Na czas budowy to przeponowa pompka zanurzeniowa +/- 100zł i ewentualnie
    1000l zbiornik za 150 zł
    Pdr. M

  • 7. Data: 2010-01-12 13:39:45
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > 1000l zbiornik za 150 zł

    A gdzie "dają" 1000 litrowe zbiorniki za 150zl ? :)

  • 8. Data: 2010-01-12 14:05:23
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 12 Sty, 14:39, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:

    > A gdzie "dają" 1000 litrowe zbiorniki za 150zl ? :)

    ja mialem na czas budowy "beczke" okolo 2000l bodajze, kupilem za 150,
    po odmalowaniu i ~2 latach budowy poszla za 200 ;)

    bez problemu mozna kupic... np. http://www.allegro.pl/item872376144_beczka_1000l.htm

    WS

  • 9. Data: 2010-01-12 14:44:51
    Od: "CHlorek" <s...@i...pl>

[...]

    -----------------
    Dokładnie do tego - mały domek, ogródek. Studnia będzie miała około 19 m
    (takie sa założenia - bo taka podobno jest u sąsiadów).
    Dopiero się zabrałem za temat. Coś takiego znalazłem na sieci:
    http://www.hypo.com.pl/sklep/?p=productsMore&iProduc
    t=63&sName=HYDROFOR-G%C5%81%C4%98BINOWY--EVI-1,8---8
    0L-

    Ale wolę wiedziec jak najwięcej i wysłuchac innych opinii.

  • 10. Data: 2010-01-12 20:46:45
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

    > A gdzie "dają" 1000 litrowe zbiorniki za 150zl ? :)

    Prawie wszędzie
    http://www.allegro.pl/search.php?string=zbiornik+100
    0l&order=p&change_view=1

    U nas np bez zadnych problemów za 100-150zł kupisz

    Kris