    From: "Lukasz" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: 1 czy 2 lampy w salonie?
    Date: Mon, 30 Aug 2010 21:02:35 +0200

    Użytkownik "Maxi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i5gtt1$o9n$1@news.onet.pl...
    > (...)
    > Zmieniamy projekt i dajemy 1 duży żyrandol środku. Pozdrawiam

    Ja bym się jednak zastanowił. Mamy mniejszy salon połączony z kuchnią
    (aneks). Bliżej kuchni stoi stół jadalny a nad nim lampa (pojedyncza). Dwa
    metry dalej stoi sofa z fotelm i niski sotlik. Nad nim wiszą w rzędzie
    cztery żarówki załączane 2+2 (taki niby żyrandol, cztery szkalne rury). Poza
    tym jest i kinkiet na ścianie. Oświetlenie pełni funkcję przede wszystkim
    użytkową (wiadomo) - załącza się światło tam gdzie akurat potrzeba, ale
    tworzy też nastrój i pełni funkcie dekoracyjne.

    Przy okazji pytanie z innej beczki - w tym oświetleniu nad niskim stolikiem
    mam 4 żarówki ozdobne, mały gwint 40 W (marka Paulmann czy jakoś tak). To są
    żarówki 'zwykłe' których UE zabrania nam użwać. Czy tego typu ozdobne
    żarówki również znikną z rynku??

    --
    Lukasz