    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 9 Feb 2024 08:30:24 -0800 (PST)
    Subject: Re: 128161
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 9 lutego 2024 o 11:34:09 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > https://media.otodom.pl/zapowiedz-stabilizacji-cen-i
    -odbudowy-oferty-czy-cisza-przed-mns

> [...]
    > 3000, luty 5000) i liczba oddanych do użytku też rośnie, styczeń 4000,
    > luty 6000.
    >
    > To masz jak na tacy podane w tym artykule.
    >
    > Wg Twojej analizy wiemy tylko, że z miesiąca na miesiąc przybywa
    > niesprzedanych mieszkań - bo w styczniu było 1000 a w lutym jest 2000, co
    > jest błędnym obrazem sytuacji i nie można na podstawie tylko tych danych
    > wyciągnąć żadnych wniosków. A Ty właśnie je wyciągasz, cytuję:
    > Dodatkowo nie uwzględniasz cen transakcji - te rosną a wg Ciebie powinny
    > się załamać pod koniec zeszłego roku, lub tuż po wyborach.

    Kit możesz wciskać innym ale nie mnie. Nowy rok na Otodomie zaczał sie od 121666
    ogłoszeniach "sprzedam". Dzisiaj takich ogłoszeń jest 128267. Wnioski jeśli potrafisz
    wyciagnij sam. W jednym tematow dałem tabelkę zrobiona z roznicami cen ofertowych i
    transakcyjnych przez jakie biznesowy portal. Napisali ze na podstawie danych z NBP.
    Na nim ceny transakcyjne były do 20% nizsze od ofertowych. Pozostawiam to bez
    komentarza. Oczywiście istnieje mozliwosc ze dokad NBPem zarzadza Glapinski to dane
    były oszukane. Przynajmniej tak by w nocnikach telewizyjnych powiedzieli.