    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A tymczasem na rynku nieruchomosci
    Date: Wed, 21 Feb 2024 18:49:02 +0100

    W dniu .02.2024 o 15:34 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > O zapasci można chyba juz mowic o nieruchomościach na prowincji. Ładny i
    > w miarę nowy domek z działka wyceniane sam na 300 tysięcy. Domki majace
    > 50 lat i więcej czasami wymagające niewielkiego remontu, a czasami do
    > zamieszkania od razu czesto maja ceny sporo nizsze niz 100 tysięcy. I
    > tyle na dzisiaj. Miłego dnia.

    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego, że gdy jutro nieruchomości
    stanieją o 100% to wrócimy tylko do stanu z 2018 r.

    Wg Ciebie (tego co piszesz tu od paru lat) niedługo będziemy dostawać kasę
    od kogoś, za to, że wyzwolimy go od kosztów utrzymania nieruchomości.

    Ja czkam na to, aż kupię teraz mieszkanie w Wawie za 5k za metr, wtedy
    cofnę się do 2010 gdy miałem taką okazję i z niej nie skorzystałem.

    TG